la 22-12-2022 07:16 PM - editat ultima oară la 23-12-2022 08:14 AM de DanielaH
Salut, pot să reziliez contractul și după 14 zile? A venit prima factura și deja era cu 20 de lei peste suma menționată de ei.
la 22-12-2022 07:30 PM
Salutare!
Dacă este prima lună, așa vine întotdeauna, pentru că este o lună și ceva, adică o lună plus prorata. De luna următoare, se reglează.
Nu avea cum să-ți vină decât cum este în contract, pentru că trebuie să primești notificare de majorare.
Baftă!
22-12-2022 08:28 PM - editat 22-12-2022 08:30 PM
@XygeNz: Bun venit în Comunitate. Orice serviciu cu abonament, la prima factură va acoperi pe lângă perioada trecută de la semnare la prima factură (prorata) și perioada lunii următoare, care e valoare întreagă. Dar găsești defalcarea pe factură. Dacă e altfel.... atunci nu-i a bună pentru Orange, și îți recomand să îi contactezi.
Cauza: abonamentul se plătește în avans, nu după trecerea perioadei aferente serviciilor.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor