la 11-08-2023 07:57 PM - editat ultima oară la 14-08-2023 09:09 AM de DanielaH
Salut,
Săptămâna asta am trimis 3 cereri de reziliere a abonamentului prin mail, dar nu am primit absolut nici un răspuns, desi mi se spune că până în 48 de ore il primesc.
Înțeleg că nu va convine să pierdeți abonați,dar nici sa nu ii băgați în seama nu e ok. Plătesc enorm de mult și nu folosesc minutele la fel că în anii anteriori, deci vreau să îl închid, dar sa îmi rămână numărul.
Multumesc frumos pentru atenție!
11-08-2023 08:23 PM - editat 11-08-2023 08:25 PM
Salut Cosmin,
Bun venit in Comunitate!
Cateva chestii:
Acuma, intrucat ai facut deja o solicitare si ai si un numar de inregistrare, sugestia mea ar fi sa astepti un raspuns. Si daca ai nevoie de un status, pe baza acelui numar de inregistrare, sa incerci sa iei legatura cu un consultant printr-unul dintre mijloacele de contact de aici.
la 11-08-2023 09:25 PM
Salutare!
Da, trebuie să aștepți un răspuns, pentru că așa nu se rezolvă, adică să trimiți mereu alte cereri de reziliere.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor