- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 03:37 PM - editat ultima oară la 27-10-2022 03:39 PM de DanielaH
Salutare tuturor!
Tocmai ce am aflat de majorarea tarifelor pentru abonamentele de telefonie Orange, cu 1€, și mă gândeam că am posibilitatea de a renunța la abonamentul actual (8€).
Însă, astăzi, am găsit o ofertă (bună pentru mine), pentru achiziționarea unui nou telefon, cu posibilitatea platii instant, însă cu prelungirea abonamentului pe 24 luni.
Dacă în urma acestei achiziționări, aș renunța totuși la abonamentul existent pe motiv că s-a majorat tariful abonamentului cu 1€, ce plăți penalizatoare aș fi nevoit să plătesc? Sau, se poate să închid abonamentul pe motivul de mai sus, dar fără să mai plătesc vreo penalizare?
Vă mulțumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 05:09 PM
Valentin, bun venit in Comunitate!!!
Tu poți rezilia oricând contractul și nu se mai plătesc penalizări, chiar daca mai ești în perioada contractuală. Ți se poate cere diferența de preț pt abonament sau telefon, daca le-ai luat la ofertă și ai obținut niște reduceri.
Dar dacă vrei să cumperi un telefon de la Orange, de ce sa reziliezi contractul și să faci un alt abonament, de ce nu-l prelungești pe cel actual?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 05:09 PM
Valentin, bun venit in Comunitate!!!
Tu poți rezilia oricând contractul și nu se mai plătesc penalizări, chiar daca mai ești în perioada contractuală. Ți se poate cere diferența de preț pt abonament sau telefon, daca le-ai luat la ofertă și ai obținut niște reduceri.
Dar dacă vrei să cumperi un telefon de la Orange, de ce sa reziliezi contractul și să faci un alt abonament, de ce nu-l prelungești pe cel actual?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 05:25 PM
Mulțumesc pentru răspuns! Nu doresc un alt abonament, cu doar in primă fază prelungirea abonamentului actual, apoi rezilierea acestuia!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 07:40 PM
Arunca un ochi pe regulamentul punctelor thank you. Poți lua un telefon cu preț redus, cu valoarea standard a punctelor fără prelungire, dar n-am dat niciodată importanta prea mare detaliilor (am păstrat în permanenta contractul cu prelungire de 24 de luni și am beneficiat de reducerile maxime).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 07:51 PM
Salutare!
Eu am primit notificare de majorare la un abonament de 8 euro. Am prelungit , pentru că eram in ultimele 6 luni de contract și am luat și telefon. Deci dacă prelungești, ai scăpat de majorare! Și foarte important: toți operatorii vor majora prețurile, pentru că ăsta este trendul la tot și toate, din păcate!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 06:57 PM
Buna seara ,
Dar daca ai rate luate la unul din telefoane , pe factura vin toate sumele o data sau raman ratele ca si suma si abonamentele se reziliaza fara taxe ?
Am primit si eu aceasta notificare astazi
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 07:38 PM
Restul dintr-o bucata pe ultima factura. Din câte știu, doar Vodafone are opțiunea de continuare a ratelor fără a (mai) avea servicii la ei.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 07:44 PM
Apropos de notificarea cu mărirea de 1 euro, va sfătuiesc să sunați la 300 sau să intrați pe chatul My Orange și să cereți o oferta nouă. Cred că o să primiți ceva avantajos. 😉
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 09:05 PM
Am primit ceva foarte avantajos! 20 GB in plus! 😂😂😂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 09:07 PM
Deci un motiv în plus să alegi Orange. Eu am prelungit online!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 05:21 PM
Sunt doua situatii:
- Nu cumperi telefonul si poti pleca oricand (orice reducere primita la abonamentul de pana acum va fi suportata de Orange)
- Cumperi telefonul, poti rezilia, DAR vei plati diferenta de bani pe care Orange ti-a subventionat-o.
Recomandarea, ca si a lui @delfinas , este sa ceri o oferta in care specifici ca vrei telefonul respectiv si sa pastrezi abonamentul la pretul actual.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
27-10-2022 05:26 PM - editat 27-10-2022 09:06 PM
Mulțumesc pentru răspuns!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 09:07 PM
Bun! Subiectul nu mai mă interesează, doresc să închid acest topic, sau chiar să îl șterg, dacă se poate! Am ajuns la concluzia că nu se merită să fac acest demers! Sănătate, și numai bine tuturor!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 09:13 PM
Ai luat cea mai bună decizie, pentru că altele erau păguboase pe termen mediu și lung! Felicitări!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
28-10-2022 08:43 AM - editat 28-10-2022 08:44 AM
Sună la ei și le transmite că nu ești de acord cu majorarea abonamentului și o să plătești în continuare acelasi tarif și perioada contractuală rămâne aceeași.