la 10-04-2024 05:25 PM - editat ultima oară la 11-04-2024 08:37 AM de DanielaH
Salut, doar ce mi-am reinoit abonamentul pentru doi ani si mi-am achizitionat si un telefon in rate, probelma mea este ca eu sunt plecat din tara si roamingul meu de 123 de zile sa dus, chit ca am resurse nu le mai pot folosi afara din romania si asta ma frustreaza tare din moment ce abonament nou ia in calcul lunile petrecute afara din abonamentul precedent si asa ca eu am un abonament de 25de E de pe care nu pot folosi nimic si as vrea sa il inchid daca acea limita de roaming rezonabila nu se poate scoate.
Eu sunt dispus sa achit telefonul ce l-am primit in rate integral si as vrea sa inchei abonamentul la orange si sa trec pe pre pay la ei dar nu as vrea sa platesc alte taxe abuzive cum ar fi de exemplu 5 luni de abonament sau nu mai situ ce.
Intrebarea mea este daca achit telefonul integral pot sa imi inchid abonamentul ? Din moment ce e verificabil ca nu se folosesc deloc resurse din el, sau stiti cumva daca este posibila ridicarea limitei rezonabile de roaming? Multumesc
la 10-04-2024 08:38 PM
@Alexandrovici: Deși de neînțeles motivul pentru care ai contractat abonamentul știind că vei pleca din țară pe o perioadă nedefinită, problema pentru care să te pregătești este simplă: 1.Orice plan de rate se respectă, chiar dacă ai posibilitateea achitării în avans a ratelor aferente (inclusiv integral). 2.Dacă ai fi încheiat un abonament fără telefon la tarif standard, ai fi putut rezilia contractul fără penalități. În această situație, având și un telefon la preț redus și un abonament cu anumite discounturi se vor percepe penalități cu siguranță. 3.Trecerea pe prepay este doar o formalitate deloc imposibilă, dar numai după acordul tău de acceptare a condițiilor de reziliere abonament.
Concluzie: Achitarea ”integrală a telefonului” ține de planul de rate. Rezilierea abonamentului este o decizie care este personală și separată de echipament. ”Limita rezonabilă de utilizare în roaming” este o directivă impusă de Uniunea Europeană, nu este ceva impus de Orange.
la 10-04-2024 06:12 PM
@Alexandrovici bun venit in comunitate.
Ai in linkul de mai jos o postare mai veche din comunitate, vezi soluția acceptata.
10-04-2024 07:19 PM - editat 11-04-2024 05:49 AM
Salutare!
Cred că poți achita telefonul și poți discuta cu ei după ce depui o cerere de reziliere din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Eventualele costuri suplimentare îți vor fi trimise pentru a fi achitate.
Baftă!
la 10-04-2024 08:38 PM
@Alexandrovici: Deși de neînțeles motivul pentru care ai contractat abonamentul știind că vei pleca din țară pe o perioadă nedefinită, problema pentru care să te pregătești este simplă: 1.Orice plan de rate se respectă, chiar dacă ai posibilitateea achitării în avans a ratelor aferente (inclusiv integral). 2.Dacă ai fi încheiat un abonament fără telefon la tarif standard, ai fi putut rezilia contractul fără penalități. În această situație, având și un telefon la preț redus și un abonament cu anumite discounturi se vor percepe penalități cu siguranță. 3.Trecerea pe prepay este doar o formalitate deloc imposibilă, dar numai după acordul tău de acceptare a condițiilor de reziliere abonament.
Concluzie: Achitarea ”integrală a telefonului” ține de planul de rate. Rezilierea abonamentului este o decizie care este personală și separată de echipament. ”Limita rezonabilă de utilizare în roaming” este o directivă impusă de Uniunea Europeană, nu este ceva impus de Orange.
la 11-04-2024 02:49 PM
Nu am nevoie sa fiu inteles de ce am incheiat eu abonamentul:)) aparent trebuie sa raman mai mult timp plecat afara, inafara ce telefon nu am primit reduceri la abonament
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor