la 06-09-2024 10:21 AM
la 06-09-2024 10:32 AM
ai probleme ? spune-ne si 9 despre ce este vorba nu fi secretos nu fi timid 😁
la 06-09-2024 10:54 AM
Sunt client de 20 de ani și am ajuns în situația de fi nevoit să schimb operatorul din cauza neseriozității operatorilor. Am depus cerere de 3 ori din cauză că am două Nr pe abonament și nu ne putem suna între noi. Am incercat toate metodele de la schimbarea cartelei la schimbarea telefonului și situația nu sa schimbat. Am sunat la Orange , am fost transferat de la un operator la altul și am rămas cu promisiunea că cineva mă va contacta în legătură cu problema dar se pare că au alte priorități. Una din ele ar fi să încaseze facturi, nu contează că serviciile sunt de nota 0. După atâția ani îmi pare rău să spun că Orange își bate joc de clienți.
06-09-2024 01:18 PM - editat 06-09-2024 01:19 PM
Salutare!
Extrem de neplăcută situația în care te afli și te înțeleg perfect. Te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Dacă primești un răspuns oficial din care reiese că nu îmbunătățesc rețeaua în zona ta, e la decizia ta ce vei face mai departe. Poți folosi apel wifi și oricum va urma un refarming al rețelei 3g pe 2100 Mhz pe 4g în 2100. Dar nu se știe concret când se va întâmpla!
Baftă!
la 06-09-2024 01:32 PM
Mulțumesc dar m-am saturat de mesaje scrise și să aștept răspunsuri. Urmează o plîngere la ANPC și vom vedea ce va fi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor