anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme de telefonie.

Alexx1
Începător
 
4 Răspunsuri 4

mihai_13
Maestru

ai probleme ? spune-ne si 9 despre ce este vorba nu fi secretos nu fi timid 😁

Alexx1
Începător

Sunt client de 20 de ani și am ajuns în situația de fi nevoit să schimb operatorul din cauza neseriozității operatorilor. Am depus cerere de 3 ori din cauză că am două Nr pe abonament și nu ne putem suna între noi. Am incercat toate metodele de la schimbarea cartelei la schimbarea telefonului și situația nu sa schimbat. Am sunat la Orange , am fost transferat de la un operator la altul și am rămas cu promisiunea că cineva mă va contacta în legătură cu problema dar se pare că au alte priorități. Una din ele ar fi să încaseze facturi, nu contează că serviciile sunt de nota 0.  După atâția ani îmi pare rău să spun că Orange își bate joc de clienți.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Extrem de neplăcută situația în care te afli și te înțeleg perfect. Te sfătuiesc să faci o sesizare scrisă din secțiunea Contact  , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Dacă primești un răspuns oficial din care reiese că nu îmbunătățesc rețeaua în zona ta, e la decizia ta ce vei face mai departe. Poți folosi apel wifi și oricum va urma un refarming al rețelei 3g pe 2100 Mhz pe 4g în 2100. Dar nu se știe concret când se va întâmpla!

Baftă!

 

Mulțumesc dar m-am saturat de mesaje scrise și să aștept răspunsuri. Urmează o plîngere la ANPC și vom vedea ce va fi.