la 10-02-2025 03:10 PM
Salutare,
Iată ca din nou ma lovesc de ceea ce nu ar trebui. Am făcut în urma cu mai mult de o săptămână o sesizare scrisa din site legată de faptul că nu se mai comanda cartele de schimb prin curier pentru postpaid datorită unei erori.
Lucru confirmat și de o alta cunoștință care are aceeași problema. Pagina de unde se pot/puteau comanda cartele este https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/order
Am facut o sesizare, m-a sunat cineva care m-a transferat la alt operator, iar cel din urma nu știa cu ce sa ma ajute. I-am spus ca dacă nu știe, sa lase măcar sesizarea deschisa. Nu știu cine a făcut asta, dar am aflat cu stupoare ca sesizarea mea a fost închisă motivând ca am primit un răspuns. Ce răspuns sa primesc când angajații nu știu nimic? Problema e tot acolo, asa ca săptămâna trecută mi s-a spus pe chat ca să transmite mai departe. Iată ca e luni și nimic. Pe bune? Cine închide tichetele fără nicio motivare și justificare clară? NU asa funcționează customer support. Rog pe cineva din companie sa facă ceva în sensul asta că-mi pierd răbdarea. @DanielaH
la 10-02-2025 03:21 PM
Îmi pare rău pentru situația ta. Sigur, putem ruga și noi colegii să verifice dacă ne dai un număr de sesizare/ comandă.
Ar ajuta și să atașezi aici o captură de ecran cu eroarea întâmpinată.
la 10-02-2025 03:27 PM
Mulțumesc pentru răspunsul prompt. Am sa îți trimit în privat numărul sesizării și o poză cu eroarea.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor