la 12-12-2025 09:01 PM
12-12-2025 09:26 PM - editat 12-12-2025 10:35 PM
Bogdan Adrian, bun venit in Comunitate!!!
Daca ai introdus corect SIM-ul si nu se activeaza, ar fi mai multe motive: portarea inca nu s-a efectuat, cartela are un defect sau e inactivă, slotul are o problema sau telefonul tau e codat in alta retea. Incearca sa bagi cartela in alt slot sau chiar alt telefon.
la 12-12-2025 09:41 PM
Am incercat toate variantele posibile, astept pana maine sa vad daca isi revine. Ma gandesc sa nu fie problema cu simul + la curier apare ca inca nu a livrat coletul si stiu ca ziceau in nota de informare ca dupa livrarea comenzii dureaza pana la 4 ore pana se activeaza cartela. Ma rog sa mearga pana maine
la 12-12-2025 10:34 PM
Da, mai așteaptă, probabil că încă nu au ok-ul de la curier, că s-a livrat SIMul. Problema e că vine și weekendul și se mișcă mai greu lucrurile. Ar fi bine că mâine să apelezi la chatul My Orange și sa ceri activarea cartelei, daca e tot inactiva.
12-12-2025 09:50 PM - editat 12-12-2025 10:36 PM
Salutare!
Te referi la sim-ul provizoriu?
Încearcă un restart al telefonului. Dacă nu se conectează la rețea în maxim 4 ore (la mine sa conectat în câteva minute)(dacă portarea sa făcut online și sim-ul provizoriu nu se activează) îi poți contacta prin chatul magazinului online sau telefonic.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor