anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema Portare de la Vodafone la Orange

BogdanAdrian678
Vizitator

Buna seara! Am primit cartela de la orange ca m-am portat la VDF la Orange, bag cartela orange si nu se intampla absolut nimic. Nu imi gaseste reteaua, nu gaseste absolut nimic si nici pinul 0000 nu imi apare sa il bag.

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember

Bogdan Adrian, bun venit in Comunitate!!!

Daca ai introdus corect SIM-ul si nu se activeaza, ar fi mai multe motive: portarea inca nu s-a efectuat, cartela are un defect sau e inactivă, slotul are o problema sau telefonul tau e codat in alta retea. Incearca sa bagi cartela in alt slot sau chiar alt telefon.

Am incercat toate variantele posibile, astept pana maine sa vad daca isi revine. Ma gandesc sa nu fie problema cu simul + la curier apare ca inca nu a livrat coletul si stiu ca ziceau in nota de informare ca dupa livrarea comenzii dureaza pana la 4 ore pana se activeaza cartela. Ma rog sa mearga pana maine 

Da, mai așteaptă, probabil că încă nu au ok-ul de la curier, că s-a livrat SIMul. Problema e că vine și weekendul și se mișcă mai greu lucrurile. Ar fi bine că mâine să apelezi la chatul My Orange și sa ceri activarea cartelei, daca e tot inactiva.

MihaiC99
Campion

Salutare!

Te referi la sim-ul provizoriu? 

Încearcă un restart al telefonului. Dacă nu se conectează la rețea în maxim 4 ore (la mine sa conectat în câteva minute)(dacă portarea sa făcut online și sim-ul provizoriu nu se activează) îi poți contacta prin chatul magazinului online sau telefonic.

FLo1
#StarMember

Salut @BogdanAdrian678. Abonamentul nu are SIMul gata activat. Chiar și în contract este menționată o diferență chiar de zile între semnare și activare abonament. Deci cu SIM-ul în telefon, verifică și eventual mai restartează telefonul la anumite intervale când verifici activarea. Cat privește "solicitare PIN", depinde de ce ai configurat în telefon: să se ceară la fiecare restart codul PIN sau să nu se întrebe despre codul PIN?

Te așteptăm cu vești bune. Pe curând. 

Ricky
Vizitator

Am probleme cu portarea din Vodafone la Orange. Am primit și SIM nou Orange pentru abonament dar nu am semnal 

@Ricky: Salut. SIM-ul nu este încă activat. Lasă SIMul în telefon și în zilele următoare (conform contractului) SIMul va fi activat și abonamentul funcțional. Te așteptăm cu vești bune. Pe curând.