la 12-12-2025 09:01 PM - editat ultima oară la 13-12-2025 09:00 AM de DanielaH
Buna seara! Am primit cartela de la orange ca m-am portat la VDF la Orange, bag cartela orange si nu se intampla absolut nimic. Nu imi gaseste reteaua, nu gaseste absolut nimic si nici pinul 0000 nu imi apare sa il bag.
12-12-2025 09:26 PM - editat 12-12-2025 10:35 PM
Bogdan Adrian, bun venit in Comunitate!!!
Daca ai introdus corect SIM-ul si nu se activeaza, ar fi mai multe motive: portarea inca nu s-a efectuat, cartela are un defect sau e inactivă, slotul are o problema sau telefonul tau e codat in alta retea. Incearca sa bagi cartela in alt slot sau chiar alt telefon.
la 12-12-2025 09:41 PM
Am incercat toate variantele posibile, astept pana maine sa vad daca isi revine. Ma gandesc sa nu fie problema cu simul + la curier apare ca inca nu a livrat coletul si stiu ca ziceau in nota de informare ca dupa livrarea comenzii dureaza pana la 4 ore pana se activeaza cartela. Ma rog sa mearga pana maine
la 12-12-2025 10:34 PM
Da, mai așteaptă, probabil că încă nu au ok-ul de la curier, că s-a livrat SIMul. Problema e că vine și weekendul și se mișcă mai greu lucrurile. Ar fi bine că mâine să apelezi la chatul My Orange și sa ceri activarea cartelei, daca e tot inactiva.
12-12-2025 09:50 PM - editat 12-12-2025 10:36 PM
Salutare!
Te referi la sim-ul provizoriu?
Încearcă un restart al telefonului. Dacă nu se conectează la rețea în maxim 4 ore (la mine sa conectat în câteva minute)(dacă portarea sa făcut online și sim-ul provizoriu nu se activează) îi poți contacta prin chatul magazinului online sau telefonic.
la 13-12-2025 08:45 AM
Salut @BogdanAdrian678. Abonamentul nu are SIMul gata activat. Chiar și în contract este menționată o diferență chiar de zile între semnare și activare abonament. Deci cu SIM-ul în telefon, verifică și eventual mai restartează telefonul la anumite intervale când verifici activarea. Cat privește "solicitare PIN", depinde de ce ai configurat în telefon: să se ceară la fiecare restart codul PIN sau să nu se întrebe despre codul PIN?
Te așteptăm cu vești bune. Pe curând.
la 12-12-2025 10:31 PM
Am probleme cu portarea din Vodafone la Orange. Am primit și SIM nou Orange pentru abonament dar nu am semnal
la 13-12-2025 08:50 AM
@Ricky: Salut. SIM-ul nu este încă activat. Lasă SIMul în telefon și în zilele următoare (conform contractului) SIMul va fi activat și abonamentul funcțional. Te așteptăm cu vești bune. Pe curând.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor