anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema cu contractul dupa 24 de luni

anty
Începător
Buna ziua! Am o problema cu contractul incheiat in 26 01 2017 si acum sunt in perioada cu 3 luni inainte de termen si am cerut sa-mi faca oferta personalizata. Am 3 nr. orange Me11, care expira in ianuarie. Nu am luat tel pe abonament si spun ca nu am dreptul in mai pt un nr. si iunie pt cele2. Mentionez ca ante contractul a fost facut la termen decembrie 2015- 2017 si daca il faceam mai repede contractul, la semnarea noului contract cel vechi nu este nul? De unde diferenta de 4,5 luni?
1 Soluţie acceptată‚

teacher_
#StarMember
@Anty, suna la numărul 300 dar în afara orelor de vârf! Ori dimineața, ori seara aproape de finalul programului! Atunci o sa prinzi linia libera mai repede.

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

Razvan
#StarMember
Verifica perioada contractuala în My Orange. Depune o sesizare la Orange helper de pe Softpedia sa îți reducă perioada contractuala la maxim 24 de luni, înainte erau 30 de luni. Te va suna o persoana de la Departamentul de Reclamații și îți vor anula lunile puse în plus de Orange, de fapt orice abonament la ORO te pricopsesti cu o luna in plus, nu știu cum face sistemul, dar în minus nu pune niciodată. Succes!

teacher_
#StarMember
Bun venit in comunitate @anty! Am o mica nelămurire, cum au trecut 24 de luni din 26.01.2017? Sper că e o greșeală, altfel 24 de luni au trecut in ianuarie anul asta, și nu poți fi in ultimele 3 luni de contract....

anty
Începător
da ai dreptate e 26 01. 2018 in dec 2017 s-a incheiat celalalt

teacher_
#StarMember
Ai mai făcut vreo achiziție in acest timp pe vreunul din numere? Mă refer orice, nu doar telefoane...

Razvan
#StarMember
Poate ai prelungit cu 12 luni, anul trecut.

FaraUnID
Campion certificat
@initiatior Cel mai probabil tu ai prins vechiul program de renegociere a contractelor, când perioada rămasa din vechiul contract se adauga la noul contract în limita a maxim 36 de luni. Vezi ca pe cont ai perioada contractuala rămasa pe fiecare număr în parte. Neavând acces pe contul tău, nu te putem ajuta prea mult.

Razvan
#StarMember
Era de maxim 30 de luni, 36 de luni a fost la Romtelecom, când se dădea laptop în rate.

anty
Începător
Nu am achiziționat în acest interval nimic.nu am prelungit contractul.cu 12luni si ante contractul 2015 -2017 decembrie l am terminat la termen.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Trebuie discutat cu ei, pentru că acest lucru este cel mai la îndemână. Sigur vor exista explicații.

Razvan
#StarMember
Scrie lui helper de pe Softpedia sa te contacteze de la departamentul de retenție, sau mergi și prin Orange Store și vezi ce oferte ți se potrivesc.

anty
Începător
de discutat cu ei am avut doua interventii fara succes,o sa mai incerc si cu helper l am contactat si a zis sa i scriu in privat unde n am acces.

FaraUnID
Campion certificat
Are mesageria privata plina și din acest motiv nu poți lua legătura el. Roagă-l sa mai șteargă din mesaje private pentru a putea comunica cu el.

Ascary
Campion certificat
Nu cred că are mesageria plina. Chiar azi am vorbit cu el prin PM. De-a lungul anilor am avut multe discuții cu Helperul și n-am întâlnit niciodată problema mesageriei pline. Cred că știu și ei ,helperii că trebuie golită mesageria din când în când. Îți recomand să iei legătura cu un moderator sa vezi de ce nu îi poți trimite PM helperului

anty
Începător
i am scris pe raport ca nu pot comunica si am primit ras. inapoi la kaiafa.... @anty1 Revenim ca urmare a acestui mesaj. Intrucat nu avem posibilitatea purtarii discutiei in privat, recomandarea nostra este a ne contacta printr-una dintre modalitatile pe care ti le punem la dispozitie si anume: pagina de contact, aici https://www.orange.ro/eContact/ , adresa de email serviciul.clienti@orange.ro , Serviciul Clienti la numarul 300, sectiunea de chat disponibila in contul online -> Contacteaza-ne sau in orice magazin Orange Shop. Editat de Orange_helper, Azi, 13:50.