la 06-11-2025 09:34 PM - editat ultima oară la 09-11-2025 01:05 AM de delfinas
Incerc sa portez un abonament in Orange si intampin o alta problema. Am urmat toti pasii ceruti, am scanat CI fata verso, selfie, incarca datele si imi spune ''Ne pare rau, dar nu am reusit verificarea datelor tale''. Am incercat de 3 ori din laptop, vazand ca nu se poate am incercat din telefon, aceeasi problema, va las captura. Dupa toata epopeea nerezolvata, nici la aceasta data cu prelungirea unui alt abonament si achizitia de telefon (am trimis toate detaliile, sesizare Orange, promisiunea aici ca voi fi ajutat), deoarece imi dadea o eroare acum alta problema. Stau si ma
intreb: Orange are nevoie de clienti sau nu ?
la 11-11-2025 03:29 PM
Astept de vinerea trecuta sa fiu sunat pentru retentie la un abonament dar nimeni nu se oboseste.
17-11-2025 08:59 PM - editat 18-11-2025 06:26 AM
Pana la urma e bine cand totul se termina cu bine,astazi s-a finalizat cu succes portarea numarului despre care am scris in aceasta portare ,mai mult am prelungit si abonamentul personal pentru 24 luni pentru un pret foarte bun si o oferta de nerefuzat,trebuie sa spunem si lucrurile bune cand se intampla.Mi-as fi dorit sa fi reusit aceste lucruri dintr-un singur apel dar nu mai conteaza,cu orange inainte inca doi ani.
la 18-11-2025 05:55 AM
Felicitări și să te bucuri de serviciile achiziționate! Succes!
la 18-11-2025 09:04 AM
Mă bucur mult că s-a rezolvat și mulțumim că ai revenit aici să ne scrii, cum spui tu, și despre lucrurile bune care se întâmplă. Ne vedem prin Comunitate. 🙂
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor