03-03-2024 09:01 AM - editat 03-03-2024 09:06 AM
Orange vă ia de fraierii, vă mărește cu **beep** abonamentele pe care ați făcut cu ei un contract pe 2 ani, la abonați noi le oferă și cu 50% mai ieftin că lasă că fraierii de clienți vechi plătesc
Doresc un faliment plăcut 🥵
La clienții vechi a făcut abonatul de la 8 la 9 și la alți le da cu 4 euro, lasă că dă fraierii cu vechime
la 03-03-2024 09:10 AM
Nu o să mă prindă 11 ani in rețeaua lor hoață 🤬 sunt niște hoții cu apucături de Romtelecom, îți mărește abonamente ce ai contracte pe 2 ani, nu te suna nu SMS
Am să plec cu toate serviciile de la ei
Și vă sfătuiesc să faceți la fel
la 03-03-2024 11:45 AM
Ceea ce este cel mai grav este că se încearcă introducerea unor clauze in contract prin care rezilierea contractului în urma măririlor nu va mai fi posibilă.
la 03-03-2024 01:33 PM
Renegocierea contractului va conduce la o ofertă mai bună. Să stai ani de zile pe aceiași ofertă nu va fi ok pentru nimeni. Vremurile se schimbă, ofertele și parametri rețelei se schimbă, deci o actualizare la 2 ani a contractului te va feri de astfel de surprize.
la 03-03-2024 03:34 PM
Aici puteți să faceți și voi reclamați, eu am făcut 😉
la 03-03-2024 09:20 AM
Salutare!
Din păcate, majorarea prețului nu este doar la Orange! Da, nu este plăcut deloc, dar asta este situația economică în care ne aflăm și strategia companiilor din piață. O să-mi spui că sunt unii care nu majorează! Așa este, dar probabil pot să susțină din altceva majorările și au strategia de a-și atrage pe cei nemulțumiți! Și sunt excepția din piață. Probabil că după ce vor avea suficient de mulți, vor majora și ei!
Că sunt prețuri la jumătate și oferte mult mai bune pentru noii abonați ( în general) , e o strategie pe care o aplică operatorii telecom de foarte mulți ani. Mi-aduc aminte că discutam despre o nemulțumire de genul ăsta cu mulți ani, că nu mi se pare normal să aibă unul nou mult mai multe beneficii decât unul foarte vechi. Din păcate, nu se ține prea mult cont de vechime, dar m-am obișnuit și cu asta!
Cam asta este realitatea zilelor noastre și nu este una plăcută!
la 03-03-2024 09:25 AM
Orange trebuie să plece din Romania, meargă în Franța lor, au profit mult și salarii mari la șefi lor, își bate joc de clienți, nu puneți botul ce zice Orange, e doar lăcomia lor de a face bani și săraci oamenii. Hai să plecăm toți de la ei 😉 și de la Vodafone
O să se deschidă firme mici românești ce respecta românul, cât timp niste gunoaie străine face ce vor ele țara merge prost
03-03-2024 09:28 AM - editat 03-03-2024 09:33 AM
În piață trebuie concurență, altfel prețurile vor fi mult mai mari și calitatea serviciilor mult mai scăzută! Fiecare alege ce dorește și i se potrivește! Cunosc destui care au trecut pe la Digi și au revenit la Orange, fiind nemulțumiți de acea rețea! Nu se rezumă totul doar la preț pentru toată lumea. Sunt destule zone unde Digi gâfâie ( stă prost la semnal), altele unde Orange sau ceilalți nu au semnal, etc. Deci nu este peste tot la fel și fiecare alege și ținând cont de aceste aspecte.
la 03-03-2024 09:43 AM
Nu va fi niciodată preț mare și calitate slabă dacă nu tolerm asta, eu pot sta și fără serviciile de voce , net , tv .. prin tv și net ne spală pe creier masoneria din politică,
Pentru o viață buna, nu avem nevoie de net și tv deloc 😉
Mai frumoasă e natura și animalele
03-03-2024 09:52 AM - editat 03-03-2024 09:54 AM
Ar fi bine să fie așa cum spui! Din păcate, majorarea prețurilor nu este doar în telecom, ci la tot ce folosim și ne trebuie! Sincer, mă uitam zilele trecute la ceva poze de vreo 3-4 ani și am constat că la unele sunt mărite prețurile și de 5 ori ( mă refer la mâncare). Nu mă înțelege greșit, nu-mi place deloc, dar nu avem ce face! La Digi n-o să mă duc niciodată, pentru că am fost ceva vreme și pe acolo și nu mai vreau nici gratis. E doar o părere personală, la care avem dreptul fiecare dintre noi! Îți înțeleg nemulțumirea, sunt în asentimentul tău, dar astea sunt vremurile pe care le trăim!
la 03-03-2024 03:10 PM
Pot afirma tot, am avut un număr de prepay portat în Digi, iar in Iași, nu mergea nici măcar să dai un apel. O porcărie de rețea, dar atrage foarte multă lume datorită prețului,mai ales dacă portezi cat mai multe numere. Degeaba un abonament acolo e 1,5E dacă calitatea serviciilor este ff proastă.
21-03-2024 11:53 AM - editat 21-03-2024 11:54 AM
Acest de gen de afirmații despre rețeaua unui furnizor sunt subiective.
Eu am fost la Digi și cunosc foarte multe persoane la Digi și pot spune că serviciile mobile oferite de furnizor sunt decente.
Orange sta mai bine la capitolul servicii mobile însă Digi este de asemenea o alternativă.
Mă întreb cum poți susține că o grămadă de oameni aleg Digi doar pentru prețul abonamentului dacă nu ar beneficia și de servicii la un nivel standard.
Daca afirmațiile tale ar fi fost corecte astăzi Digi nu ar mai fi fost pe piata.
Digi este numărul 1 la portari din alte rețele.
la 21-03-2024 01:00 PM
Pe langa statistici, calitatea mai este si subiectiva. Degeaba paltesti 5E daca viteza de internet este de 2-3Mbps, sau degeaba platesti 10E cu 1000Mbps daca nu iti este utila viteza.
la 04-03-2024 04:02 PM
Asta e situația economica, dar atunci salariile de ce nu se măresc?! 🤔
la 03-03-2024 03:07 PM
Nu numai la Orange este acest lucru,dar eu nu am pățit până acum și sunt în rețea de 20 de ani.
Mi-am portat numărul principal din Telekom după 10 ani, în care ajunsesem cu abonamentul de la 5E pe lună la 11E,pentru că numărul nu mai avea perioadă contractuală și îmi tot majorau abonamentul. Chiar dacă majorează abonamentul cu 2E, eu tot sunt de acord atât timp cât serviciile rămân la fel(la telekom viteza internetului și calitatea apelului erau din ce în ce mai mici)
Să ne auzim cu bine! O zi minunată!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor