anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange modifica unilateral abonamentul Orange Me 5

Razvan
#StarMember
Ați primit un sms, de modificare unilaterala a contractului, prin majorarea abonamentului de la 5 la 7 euro, deși sunteți în perioada contractuală? Îmi propun sa facem un fel de sondaj, pe acest subiect. Ce părere aveți? Ați mai continua abonamentul/trece pe prepay la orange/portare la alt operator?
530 Răspunsuri 530

Jay
Campion certificat
Probabil m-ar deranja foarte tare.. si m-as gândi daca sa trec la prepay.. Modificarea este doar de pret sau si de resurse?.. La alt operator nu cred ca m-as gândi.. Am fost deja putin si pe la ceilalți.. si, nu multumesc..

imch
Cunoscător certificat
As parcurge oferta, sa vad ce resurse mi se propun. Daca mi-as dori altceva, probabil as suna sa discut. Nu cred ca m-as porta (poate doar daca discutia cu angajatii Orange ar fi extrem de neplacuta, atitudinea oamenilor m-ar putea determina sa renunt la un furnizor, dar la Orange nu am avut surprize neplacute), iar cu prepay nu ma simt foarte confortabil, deci probabil nici pe prepay n-as trece. Oricum, daca Orange ia aceasta masura, inseamna ca a studiat problema si si-a asumat eventualele pierderi de abonati. Nu cred ca mai suntem foarte multi cu abonamente de 5 EUR :-).

Neaplicabil
E prima data cand aud de asa ceva. Si da, e destul de suparator sa te trezesti cu modificari in abonament. Acuma, presupun ca exista un motiv intemeiat pentru care s-a luat decizia asta (pe langa cel evident in care majorarea aduce un boost financiar companiei). Pe de alta parte, nu stiu exact cum arata contractul tau si daca exista (presupun ca exista) vreo clauza care sa permita modificari de genul asta ale abonamentului. Cum zicea si Jay, daca acea modificare de pret vine si cu modificari in beneficiile oferite, trebuie vazut daca e inca rentabil luand in calcul noile conditii. Parerea mea ar fi ca ar trebui vorbit cu ei, vazut de ce s-a luat decizia asta, vazut daca exista ceva beneficii suplimentare care sa justifice majorarea de pret. Daca da, si daca noile conditii sunt ok pentru nevoile tale, atunci totul ok. Daca nu, eu unul as trece pe prepaid (sunt deja, dar zic ca daca as fi fost abonat, probabil ca asta as face prima data). Daca mai sunt si alte chestii care te deranjeaza, cum ar fi atitudinea operatorului in momentul in care deschizi subiectul asta, sau nu stiu, orice altceva in afara de problema in sine de majorare a abonamentului in timpul perioadei contractuale, si sunt chestii importante pentru tine, poti lua in calcul si varianta portarii la un alt operator. Dar cum am zis, eu as incepe printr-o discutie cu ei. Ulterior, as merge gradual, de la pastrarea abonamentului (dar aici trebuie vazut care sunt noile conditii), la trecerea pe prepaid, si in ultima instanta, la portare. In experienta mea de pana acum, Orange sunt destul de deschisi la sugestii si ma gandesc ca daca au luat decizia asta, au avut motive intemeiate s-o faca, asa ca eu unul as incepe printr-un dialog cu ei.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Depinde de situație. Adică la 2 euro în plus/ lună ai resurse mai mult decât duble. Din câte știu eu, acel abonament are 20 gb, iar la 7, se dau 50 gb. Dacă nu se mai oferă acces la roaming, e o problemă mare pentru cei care au nevoie de el. Plus că și minutele internaționale sunt mai puține! Așa cum am spus, te avantajează dacă ai nevoie de net mai mult și te dezavantajează dacă ai nevoie de roaming. Eu aș face un compromis, cerând acces la roaming. Sigur, ca principiu, nu prea e în regulă, dar trebuie să dăm dovadă de pragmatism și să găsim soluții ca toată lumea să fie mulțumită! Update: înțeleg că are și acces la roaming acel abonament, în limita a 2,61 GB.

imch
Cunoscător certificat
Sincera sa fiu, pentru 2 EUR (in lipsa unor probleme conexe de calitate serviciu si/sau relatie cu angajatii Orange) nu cred ca as lua in calcul portarea. Ar fi pacat (si o spune o persoana care s-a portat acum vreo 2 ani de la un alt operator, la care aveam contract de 15-16 ani, deci stiu ce spun). Ramane problema de principiu cu modificarea unilaterala a contractului, dar, pe de o parte, nu e ca si cand Orange face asta in mod constant si, pe de alta parte, contractul semnat cu ei prevede ca au dreptul sa faca asta.

Anonim
Neaplicabil
Da, este o situație destul de delicată. Am pățit ceva asemănător cu cei de la Vodafone în momentul preluării Connex (dacă vă mai aduceți aminte). Am primit o notificare prin care mi s-a adus la cunoștință că se va mări costul abonamentului și atât. Am sunat la Relații Clienți și mi s-a comunicat sec că nu se modifică resursele ci doar costul lunar. Am întrebat dacă se poate negocia. Mi s-a spus că NU. Pur și simplu. Atunci am luat decizia să portez cele două abonamente. Acum este o altă situație, dacă se măresc resursele, cred că trebuie să te gândești și să nu acționezi "la cald" și să iei o decizie corectă. Eu nu am primit atunci nimic și mi s-a părut că nu contez deloc în "ecuația" celor de la Vodafone, drept urmare am făcut portarea. Ca fapt divers, în timpul portării am fost sunat de Vodafone să mi se facă o ofertă. Am răspuns: "Nu, mulțumesc! Trebuia să primesc una când v-am sunat!" 🙂

teacher_
#StarMember
Socrul meu are un abonament in jurul a 5 euro (nu depășește). Are un telefon 2g/3g, pe care nu sta deloc, dar absolut deloc pe internet, iar în ceea ce privește minutele, folosește 100 de minute maxim pe luna. Probabil va face portare în alta retea, daca i se va propune majorarea costului.... In ideea in care o majorare nu este justificată, cel puțin pentru el.

FaraUnID
Campion certificat
In timpul periodei contractuale nu am primit sms cu astfel de repozitionari unilaterale de abonament. Am primit asemena mesaje in momentul in care eram iesit din perioada minima contractuala si da, noile abonamente propuse de ei erau ceva mai bine echipate. De obicei astfel de repozitionari sunt efectuate pentru abonamentele care sunt oarecum depasite dv al resurselor si iesite din oferta comerciala. De asemena poti solicita o discutie cu departamentul de retentie pentru ceva personalizat. Partea buna este ca daca accepti acea modificare unilaterala, nu se modifica si perioada ramasa din abonamentul vechi, adica noul abonament nu implica un minim de inca 24 de luni de contract.

Ascary
Campion certificat
Orange are cheltuieli foarte mari,investiții,modernizări etc Cu abonamentele de 5 euro nu prea câștigă nimic,ori până la urmă este o corporație care are nevoie și de profit. Ce mai e 5 euro în ziua de azi? O ciocolată mai de calitate.Nici 7 euro nu-i cine știe ce suma,dar merge. Daca ne uitam in jur,toate s-au scumpit. Energia cel puțin e in prin plan. De combustibili nu mai vorbesc. Transporturile la fel. Era de așteptat că și telecomunicațiile să facă ceva,nu poți merge pe același preț când totul în jurul tau se scumpește. Oricum cresc salariile așa că trecerea de la un abonament de 5 euro la unul de 7 nu se resimte nici măcar la pensionari fiindcă și lor le-a crescut punctul de pensie binișor.Daca se mai adaugă și ceva resurse în plus la ab. de 7 euro cu atât mai bine. Toată lumea va fi mulțumită. Un procent mare de abonați oricum au abonamente peste 10 euro așa că scoaterea din oferta a abonamentului de 5 euro nu-i va deranja. Probabil că vor fi câțiva părinți nemulțumiți care au încheiate pentru copii abonamente de 5 euro însă copii vor fi mulțumiți fiindcă au resurse mai multe. Eu nu vad nimic prăpăstios in faptul că se renunță la ab. de 5 euro. Portare? Nici vorbă. Oamenii se porteaza din alte considerente nu fiindcă se renunță la un ab. mic. Nici pe cartela nu vad lumea trecând. Cei cu abonamente știu că un astfel de contract aduce și beneficii pe care cartela nu le are. Acest eveniment va fi dat repede uitării și se va mai vorbi pe forumuri cu nostalgie..."pe vremea când exista abonamentul de 5 euro" 🙂

Razvan
#StarMember
Ascary, sunt zone în țară, care nu au resimțit creșterea economica, creșterea pensiei cu 80 de lei nu justifica majorarea serviciilor cu 10 lei, în fine asta e latura economica. Toți cresc, ca li se pare ca nivelul de trai a crescut liniar la nivel de tara, dar lucrurile stau exact pe dos. A apărut și stirea în presă cu majorarea tarifelor. https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/orange-scumpeste-abonamentele-si-si-ameninta-clientii-rezilierea-contractului-cazul-nu-accepta-1_5d8ddc81892c0bb0c601a81c/index.amphtml?__twitter_impression=true

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Cam prin această cheie văd și eu lucrurile. Au nevoie de mulți bani pentru investiții în 5g și fibră optică. Cred că își asumă acest compromis!

Laura_cio
Senior
Nu e normal ce se întâmpla, chiar dacă avem sa dam in plus 2€/ luna. Poate vor adauga resurse la aceasta valoare. Eu nu as fi de acord pentru aceasta modificare. Trebuie aduse multe lămuriri din partea lor.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Da, cresc resursele de internet de la 20 gb la 40/50 gb.

Razvan
#StarMember
Și dacă nu consuma nici 20 Gb, crezi ca or sa consume 40Gb de date?