Inca o data ''Salutare''! Asa cum spuneam si in primul comentariu, cel mai mult m-a deranjat faptul ca nu au pus in discutie aspectele modificarii, si cunosc si motivul, deoarece am vandut servicii Orange in sistem door to door: Agentii de vanzari sunt platiti strict in functie de numarul contractelor incheiate intr-o luna, si atat. Nu exista un sistem bine gandit de retentie a acelor clienti, dupa aceea. Multe din activitatile firmei mama au fost externalizate, iar subcontractorii fac tot ce pot sa vanda. Nu ii intereseaza ca se intampla dupa aceea!!!!! E un sistem prost gandit. Poate ca in Franta functioneaza,insa in Romania, NU. Orange plateste foarte generos acesti subcontractori( aceasta este una din cauzele marilor cheltuieli), care nu fac altceva decat sa minta clientii pentru a incheia contracte pe banda rulanta. In momentul cand clientul observa ca e mintit, nu mai plateste abonamentul si apoi apar alte cheltuieli cu recuperarea echipamentelor. Si uite asa se vaita Orange ca are cheltuieli. Dar sa revin la ceea ce spuneam initial. Ar fi fost mult mai fair play daca mi-ar fi spus la ce sa ma astept, nu ulterior sa descopar pe pielea mea aceste modificari. In ceea ce priveste Telekom, nu spun neaparat ca este o solutie, insa ar putea fi o varianta. Problema noastra, a romanilor este ca nu ripostam cand vedem ca se face o nedreptate. Tocmai de aceea profita mai toate firmele de telecom si bancile. Nu suntem uniti, e in gena romanilor acest lucru.