In cei 16 ani de colaborare ca abonat Orange,dealtfel avea alta denumire la inceput,am mers de multe ori la sediul principal din localitatea unde locuiesc si am facut prelungiri de contract pe diferite numere,avnd trei abonamente active.De fiecare data obtineam cate o reducere,un telefon gratis sau cu reducere,mai erau si punctele,etc.Cum sa accept o prelungire asa tam-nesam cu o scumpire masiva si fara nici un beneficiu,pe toate trei numerele in ciuda faptului ca am intervenit in mod repetat pentru anumite reduceri chiar si pe vechile abonamente.Nu stiu cata lume si-a dat seama ca de fapt abonamentul de 5 euro e acum de fapt 8,33 euro,adica 7 fara tva,cel vechi fiind 5 cu tot cu tva.ORANGE,cum puteti sa priviti in ochii pe acei abonati mai modesti si sa-i faceti sa creada ca le aduceti vreun avantaj ? Eu lucrez tot in vanzari si pot spune ca firmele ce au adoptat astfel de masuri nu au avut o evolutie ulterioara,doar au incercarcat sa umple niste gauri insa au creat altele mult mai mari.Pfu...trebuie sa ma interesez pe la ANCOM sau OPC,institutii la care nu credeam sa trebuiasca sa ma gandesc vreodata.Si inca ceva...nu mai blamati alte firme concurente.Exista furnizori chiar dintre cei pe care-i considerati mici si ofera si calitate si pret,am experienta colaborarii, in paralel cu Orange folosesc si serviciile altora spre care va trebui sa ma indrept si cu bucatica ce o aveam alocata pentru Dumneavoastra.