anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange a devenit o mizerie și o minciună

mtudor
Începător

Mi s-a oferit 'gratis' telefon basic la reinnoire și am zis, da, de ce nu?! Evident mare greșeală. 

Este posibil ca o multinațională să te mintă în față?  ....și încă cum 🙂

Aștept să se termine abonamentul să plec, nu am chef să le plătesc și penalizări acestor hoți. 

5 Răspunsuri 5

Shadow1
Explorator

Din păcate sunt cam dese astfel de practici, sa nu ai niciodată încredere în promisiuni, ceri contractul sa îl vezi tu cu ochii tai, din păcate și clienții au o vina ca semnează ca primarii și nu cer contractul ca să îl citească. Vorbele nu au nici o valoare dacă nu apar în contract 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Întotdeauna este important să ceri și dovezi, nu doar vorbe. Aici nu ține de multinaționale, ci de cei care fac efectiv aceste lucruri, pentru că, din păcate, pentru a-și face targetul, recurg la astfel de ,,practici". Nu cred că Orange este de acord cu așa ceva, dar este o zicală românească ce spune că ,, până la Dumnezeu, te mănâncă sfinții". Se merge din ce în ce mai des cu păcăleala pe la toți, nu doar la Orange. Umblă și alții cu cioara vopsită! Nu îți spun ca să te consolez sau să iau apărarea cuiva, dar zilele trecute încercau să-mi dea oferte imbatabile alții, pe servicii fixe. Cică net fix până la 500, și merge cu 20-30 pe la vecinii mei, pe ceva dispozitive antice. Când le-am  arătat cum zboară netul meu, s-au cărat imediat.

În viața asta, nu este nimic degeaba, deci mare atenție!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Informatia oferita are o problema: zici ca ar fi trebuit sa ai un telefon gratis, dar ai platit pentru el (telefon). Te rog detaliaza. Orice dispozitiv oferit de operator este inclus in costurile lunare sub o forma sau alta. O probelma pe care o vacd destul de frecvent este lipsa informarii (din partea clientului) asupra tuturor detaliilor contractuale.

O sa-ti dau doua exemple (privind lipsa informarii):

  • vara trecuta (2023) am fost in Bulgaria cu numarul principal (Digi). In zona Gabrovo (destul de aproape de Veliko Tarnovo) nu puteam folosi apelurile telefonice. Cei de la Digi mi-au zis ca e o problema cu unul din cei doi operarori locali cu care colaboreaza (desi, cu un an inainte avea doar unul). Plateam un serviciu si nu-l puteam folosi din cauza unor goluri de semnal... Cand am relatat in comunitate, cineva m-a facut Pinocchio. Ii doresc sa aiba parte de semnalul avut de mine. Nimic mai mult, nimic  mai putin.
  • vara asta (2024) am mai fost inca o data la bulgari de Sf Marie. De data asta, baza a fost numarul de Orange (cel putin pentru net). Cine a fost in Grecia stie ca au fost probleme cu Orange acolo. Ce ar trebui sa spun: ca mie nu mi-a mers mobilul? Sau ca nu-i cred pe ceilalti? Ar fi aberant.

Asa ca te rog detaliaza mai mult pentru a putea ajuta mai mult. Altfel, va fi doar un topic despreo acuzatie asupra careia nu te poate ajuta nimeni cu vreun sfat: nici noi, ca utilizatori ai Orange, dar nici angajatii lor.

Unwanted013
Junior

Salut,

Din păcate aceste aspecte sunt sesizate din ce in ce mai des de către clienți.

Problema pleacă din punctul meu de vedere de la Orange care oferă bonusuri consultanților în funcție de numărul de contracte pe care le obțin.

Poate ar trebui să le ofere “bonusuri” și în funcție de feedbackul clientilor mergând până la concedierea acestora sau încheierea colaborării cu aceștia.

Acum aceste probleme se produc și din vina clienților care cred tot ce li se spune verbal.

Un client trebuie să semneze un contract doar după ce citește întregul continut și nu ar strica sa se informeze în prealabil de ofertele existente din diverse surse (site Orange, Comunitatea Orange etc.).

Aceste practici au avut loc dintotdeauna și nu vor dispărea nici în viitor singura modalitate de protecție sunt atenția la citirea contractului și informarea cu privire la serviciile ce vor fi contractate.

Eu personal îmi achiziționez telefoanele din magazinul de profil preferând să contractez doar abonamentul de la furnizor.

Să înțelegem că “gratis” înseamnă că va trebui să achiți valoarea dispozitivului?

Daca ai semnat contractul la distanta poți face o sesizare scrisă către Orange prin formularul de contract aici.

Mult noroc!

Blue12
Senior

Imi pare rau pentru ce s-a intamplat, cunosc sentimentul...

Cum ai incheiat contractul? Online sau in magazin? Daca a fost in magazin si nu au trecut 14 zile de la semnare il poti rezilia fara costuri