În ultimele 3 sau chiar 6 luni de contract, suni la 300 sau intri în contact cu ei prin diverse metode și ceri o ofertă personalizată. Există și altele, printre care cea a obținerii unui abonament mai avantajos în timpul derulării contractului ( eu am mai făcut și așa), dar depinde cât de mult ai răbdare și cât de multe resurse îți dorești. Eu am modificat în luna iulie un abonament de 8 euro, la care aveam 1 gb net, într-unul care avea 8 gb. Zilele trecute ( la începutul lui august), abonamentul de 8 euro a primit 38 de gb și bineînțeles, am cerut trecerea la acesta, lucru ce s-a întâmplat. Având Love și Family pe cont, abonamentul respectiv s-a redus la 4 euro/lună. Eu la prelungire mai aveam încă 12 luni de contract, iar acum s-a prelungit cu 24. Cred că am făcut o afacere bună, nu?
Acum depinde și de valoare abonamentului tău, ce servicii mai ai, ce resurse îți dorești, ce ți se poate da, etc. Te sfătuiesc să mergi într-un Shop sau Store și să vezi ce variante ai la îndemână. Nu se poate micșora abonamentul ca valoare în timpul perioadei contractuale. Succes!