anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Oferta orange refuzata -> intrata in vigoare din 1 iulie fraudulos

adrian87nn
Începător

Salut,

Am primit o oferta de la orange, eu am refuzat-o, insa Orange a implementat-o. am primit accesorii, le-am returnat si au confirmat ca au primit si anuleaza oferta, insa aceasta oferta totusi a fost implementata si perioada contractuala prelungita cu 2 ani. 

Cand am refuzat oferta, am depus sesizare la ANPC impotriva Orange Romania, totusi Orange Romania, nu imi respecta refuzul ofertei si o implementeaza.. 

au fost discutii cu ei, le-am trimis pe email toate informatiile, nu m-au contactat, par superficiali. 

Ce sa fac? Ce parere aveti? 

adrian87nn_0-1751354454432.png

adrian87nn_1-1751354511654.png

 

 

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mă gândesc să nu fie vreo greșeală, dar dacă ai depus sesizare, așteaptă răspunsul .

Baftă!

oare ..? 🤔 ce te face sa crezi ca a fost o greseala ?

adrian87nn
Începător

cu siguranta nu a fost o greseala, dar am sunat azi imediat dupa primirea sms-urilor la Orange, am discutat cu un operator, i-am zis problema completa, a zis ca desi oferta a intrat in vigoare, in 10 zile lucratoare din 26 iunie (conform sesizarii inregistrate in 20 iunie in sistem, si sosirea returului accesoriilor in 26 iunie 2025 in depozitul orange)  in 10 zile lucratoare se va anula pe cont tot  si voi reveni la oferta anterioara. 

Alt operator orange m-a asigurat anterior ca oferta se va anula si ca nu va intra in vigoare.. sa stau linistit... 

na poftim... stanga nu stie ce face dreapta.. 

azi e a treia zi lucratoare ( 27 iunie - vineri, luni 30 iun, azi - 1 iulie... mai am 7 zile de asteptat...  pana in 10 iulie 2025) si o sa astept. daca nu se remediaza automat pana in 10 iulie 2025 .. repet actiunea.. actiunile.... vedem.. (ah am pus si la www.dataprotection.ro sesizare impotriva Orange Romania. e o problema serioasa..  vedem ce zice ANPC-ul si Data Protection... )... 

Hai va pup , zi faina barosanilor ! 

apropo.. prima oara cand am primit oferta, am primit si alte acte (act aditionat de nou abonament , factura, contract de garantie, aviz de insotire )  ale alui abonat.. 

un alt angajat orange intre timp dupa 26 iunie m-a sunat, dar cum .. a sunat , a lasat doar o data sa sune, eu am raspuns, si a inchis... si primesc mesaj ca" am incercat sa va contactat dar din pacate nu am reusit , vom mai incerca... bla bla.. ) abureala ieftina.. ...

dat totul pe mail serviciul clienti Orange cu C.C - anpc si data protection... 

totul trimis pe email. Sunt curios dupa 16 ani (de la 01.09.2009 de a fi abonat Orange, cum trateaza problema, cei de la Orange... ) tot asa, fara nepasare ?  

DanielaH
Moderator

@adrian87nn, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite numărul de telefon și codul de abonat în mesaj privat.

adrian87n
Cunoscător certificat

sigur, ok.. eventual sa se urgenteze rezolvarea... ca de ceva timp simt ca unele chestii se intampla total ... not ok.. 

DanielaH
Moderator

Adrian, totul este în regulă. Colegii ne-au confirmat că oferta a fost anulată, iar returul este în curs de procesare (durează 10-15 zile). Verifică e-mailul pentru că ți-au trimis și acolo răspunsul.

Gânduri bune.

adrian87n
Cunoscător certificat

pe email nu am nici un raspuns privind confirmarea. daca nu se remediaza pana in 10 iulie , merg mai departe cu ce le-am spus. nu admit anumite chestiuni de la Dep. Ofertari, ce tin de bunul simt. 

adrian87n
Cunoscător certificat

abia acum au revenit cu reluarea punctelor acordate pentru acele accesorii, returnate si confirmate ca au ajuns conforme in depozitul Orange. abia au fost retrase punctele.. 

adrian87n_0-1751445939294.jpeg

 

adrian87n
Cunoscător certificat

nu s-a rezolvat nimic, vad pe cont ca am tot abonamentul Smart 5 euro, perioada contractuala 01.07.2025 - 01.07.2025... in pluuuuuussss cu oferta refuzata, implementata ORANGE ROMANIA MI-A EMIS  SI FACTURA. CIUDATENIA PAMANTULUI. CE S-A REZOLVAT? ce e totul in regula ? nu s-a rezolvat nimic, pt ca nu ii pasa nimanui... 

adrian87n
Cunoscător certificat

am sunat la orange inainte sa mai fac ceva sesizare.. totusi poate poate am sperat ca se rezolva.. , le-am zis ca oferta refuzata desi m-au asigurat ca nu se implementeaza, totusi cumva s-a implementat... accesoriile la oferta refuzata sunt in depozitul Orange, si oferta e anulata, au zis ca in sistem... am ramas pe oferta veche... pe aplicatie insa... a zis domnisoara de la telefon ca "mai dureaza putin, doar cateva zileeee pana se actualizeaza si in aplicatie..." si am oftat prelung.. cred ca m-a si auzit ,am simtit ca a oftat si ea alaturi de mine ... nu a mai zis nimic, tipa de la telefon saraca nu stiu ce a fost in capul ei,, dar sigur ceva s-a gandit... asa ca... ma pregatesc sa le scriu un mail dragut si celor de la aplicatii@orange.ro , cel putin domnii de la aplicatii@orange.ro rapsund la email si chiar prompt .. in aceeasi zi in decurs de maxim 1 ora.. deci super, dar cei la serviciul.clienti@orange.ro... nu vor sa raspunda.. ori au ciuda pe mine, ori nu le plac emailurile mele.. ori ceva e... dar celor de la aplicatii sa le scriu .... ceva funny... "vrem miscare, vrem miscare... vrem in app mai rapida actualizare"  adica parerea mea... nu e normal ca in sistemul orange ofertele se actualizeaza cum a fost ieri 2 iulie 2025, si in aplicatie abia in 4-5-poate chiar si 6 zile... sau mai mult...  Adica e o problema.. nu imi vad resursele, nu stiu cat consum... vad oferta refuzata implementata, vad resursele ofertei refuzate, vad factura emisa... vad perioada contractuala de 24 de luni a ofertei refuzate implementata.... totul e in slow motion... e "grele" totul e in sloooow motion... nu ne grabim , de ce sa ne grabim.. din 10 iunie pana in 3 iulie.. e o luna.. imediat.. deci.. ce asteptari sa am... aia cu "speranta..moare ultima" .. chiar moare si aia.. 😞 usor dezamagit... si situatia inca nu e pe deplin rezolvata.. doar 50% in sistemul orange.. restul... "please wait.... system error 404 ... "  loading... 

adrian87n
Cunoscător certificat

si le-am trimis la aplicatii@orange.ro urmatorul email chiar acum, eu zic ca am scris asa dragut,.. nu? 

 
Adrian 
From:adrian***************
To:aplicatii@orange.ro
 
Thu, Jul 3 at 12:38 PM
 
 
Buna ziua sau un salut prietenos..strigator de ajutor..
 
 
am inceput aici o discutie relatand in comunitatea Orange off-ul meu. 
 
Hai sa va spuns care e off-ul meu pe scurt.. Mi s-a propus in 20 iunie 2025 o oferta noua la abonament, totul ok, pana a ajuns plicul cu actele mele (+alte acte ale altei doamne Elena H.) in 26 iunie 2025 . apoi au urmat apeluri peste apeluri la orange, chestii, discutii, .. apoi o sesizare la ANPC si Data protection ... datele mele.. sunt manevrate incorect.. infine... . 
 
CE AM SCRIS IN COMUNITATEA ORANGE CHIAR AZI, 3 IULIE 2025. 
 
am sunat la orange inainte sa mai fac ceva sesizare.. totusi poate poate am sperat ca se rezolva.. , le-am zis ca oferta refuzata desi m-au asigurat ca nu se implementeaza, totusi cumva s-a implementat... accesoriile la oferta refuzata sunt in depozitul Orange, si oferta e anulata, au zis ca in sistem... am ramas pe oferta veche... pe aplicatie insa... a zis domnisoara de la telefon ca "mai dureaza putin, doar cateva zileeee pana se actualizeaza si in aplicatie..." si am oftat prelung.. cred ca m-a si auzit ,am simtit ca a oftat si ea alaturi de mine ... nu a mai zis nimic, tipa de la telefon saraca nu stiu ce a fost in capul ei,, dar sigur ceva s-a gandit... asa ca... ma pregatesc sa le scriu un mail dragut si celor de la aplicatii@orange.ro , cel putin domnii de la aplicatii@orange.ro rapsund la email si chiar prompt .. in aceeasi zi in decurs de maxim 1 ora.. deci super, dar cei la serviciul.clienti@orange.ro... nu vor sa raspunda.. ori au ciuda pe mine, ori nu le plac emailurile mele.. ori ceva e... dar celor de la aplicatii sa le scriu .... ceva funny... "vrem miscare, vrem miscare... vrem in app mai rapida actualizare"  adica parerea mea... nu e normal ca in sistemul orange ofertele se actualizeaza cum a fost ieri 2 iulie 2025, si in aplicatie abia in 4-5-poate chiar si 6 zile... sau mai mult...  Adica e o problema.. nu imi vad resursele, nu stiu cat consum... vad oferta refuzata implementata, vad resursele ofertei refuzate, vad factura emisa... vad perioada contractuala de 24 de luni a ofertei refuzate implementata.... totul e in slow motion... e "grele" totul e in sloooow motion... nu ne grabim , de ce sa ne grabim.. din 10 iunie pana in 3 iulie.. e o luna.. imediat.. deci.. ce asteptari sa am... aia cu "speranta..moare ultima" .. chiar moare si aia.. usor dezamagit... si situatia inca nu e pe deplin rezolvata.. doar 50% in sistemul orange.. restul... "please wait.... system error 404 ... "  loading... 
 
 
CRED CA AR FI IMPORTANT ACUM CA IN SISTEMUL ORANGE SUNT PE OFERTA VECHE, SA SE ACTUALIZEZE MAI REPEDE SI IN APLICATIE, NU? VOI CE PARERE AVETI ?
 
ACEST TEXT SPER SA VA SPUNA CEVA...
 
"am sunat la orange inainte sa mai fac ceva sesizare.. totusi poate poate am sperat ca se rezolva.. , le-am zis ca oferta refuzata desi m-au asigurat ca nu se implementeaza, totusi cumva s-a implementat... accesoriile la oferta refuzata sunt in depozitul Orange, si oferta e anulata, au zis ca in sistem... am ramas pe oferta veche... pe aplicatie insa... a zis domnisoara de la telefon ca "mai dureaza putin, doar cateva zileeee pana se actualizeaza si in aplicatie..." si am oftat prelung.. cred ca m-a si auzit ,am simtit ca a oftat si ea alaturi de mine ... nu a mai zis nimic, tipa de la telefon saraca nu stiu ce a fost in capul ei,, dar sigur ceva s-a gandit... asa ca... ma pregatesc sa le scriu un mail dragut si celor de la aplicatii@orange.ro , "
 
 
SI TARE MI-AS DORI CA DACA IN SISTEMUL ORANGE SE FAC NISTE ACTUALIZARI SA LE VAD SPER UN SI IN APLICATIE IN CEL MULT 24 ORE... NU IN 4-5-6 ZILE SAU CHIAAAR MAI MULT... 
 
oare de ce nu se actualizeaza mai repede ? ce ziceti ? ce e de facut in cazul asta ?
 
in trimiteti voi stadiul resurselor in fiecare zi pana se actualizeaza in aplicatie? sau cum facem ca sa vad in app resursele acum ca am revenit la oferta veche.. in sistem la voi asa e . la mine in app vad oferta refuzata cu perioada contractuala aferenta+resursele acesteia .. 
 
deci ca un orb consum si habar nuam cum e situatia.. eu totusi sper sa faceti o magie acolo si sa se faca actualizarea mai repede, sincer.. 
 
 
 
Vă rog să confirmați primirea acestui mesaj.
 
Aștept cu interes răspunsul dumneavoastră.

 

 

Cu stimă și respect,
 
Adrian