la 01-07-2025 10:22 AM - editat ultima oară la 01-07-2025 11:58 AM de DanielaH
Salut,
Am primit o oferta de la orange, eu am refuzat-o, insa Orange a implementat-o. am primit accesorii, le-am returnat si au confirmat ca au primit si anuleaza oferta, insa aceasta oferta totusi a fost implementata si perioada contractuala prelungita cu 2 ani.
Cand am refuzat oferta, am depus sesizare la ANPC impotriva Orange Romania, totusi Orange Romania, nu imi respecta refuzul ofertei si o implementeaza..
au fost discutii cu ei, le-am trimis pe email toate informatiile, nu m-au contactat, par superficiali.
Ce sa fac? Ce parere aveti?
la 01-07-2025 11:15 AM
Salutare!
Mă gândesc să nu fie vreo greșeală, dar dacă ai depus sesizare, așteaptă răspunsul .
Baftă!
la 01-07-2025 12:27 PM
oare ..? 🤔 ce te face sa crezi ca a fost o greseala ?
01-07-2025 11:46 AM - editat 01-07-2025 11:51 AM
cu siguranta nu a fost o greseala, dar am sunat azi imediat dupa primirea sms-urilor la Orange, am discutat cu un operator, i-am zis problema completa, a zis ca desi oferta a intrat in vigoare, in 10 zile lucratoare din 26 iunie (conform sesizarii inregistrate in 20 iunie in sistem, si sosirea returului accesoriilor in 26 iunie 2025 in depozitul orange) in 10 zile lucratoare se va anula pe cont tot si voi reveni la oferta anterioara.
Alt operator orange m-a asigurat anterior ca oferta se va anula si ca nu va intra in vigoare.. sa stau linistit...
na poftim... stanga nu stie ce face dreapta..
azi e a treia zi lucratoare ( 27 iunie - vineri, luni 30 iun, azi - 1 iulie... mai am 7 zile de asteptat... pana in 10 iulie 2025) si o sa astept. daca nu se remediaza automat pana in 10 iulie 2025 .. repet actiunea.. actiunile.... vedem.. (ah am pus si la www.dataprotection.ro sesizare impotriva Orange Romania. e o problema serioasa.. vedem ce zice ANPC-ul si Data Protection... )...
Hai va pup , zi faina barosanilor !
apropo.. prima oara cand am primit oferta, am primit si alte acte (act aditionat de nou abonament , factura, contract de garantie, aviz de insotire ) ale alui abonat..
un alt angajat orange intre timp dupa 26 iunie m-a sunat, dar cum .. a sunat , a lasat doar o data sa sune, eu am raspuns, si a inchis... si primesc mesaj ca" am incercat sa va contactat dar din pacate nu am reusit , vom mai incerca... bla bla.. ) abureala ieftina.. ...
dat totul pe mail serviciul clienti Orange cu C.C - anpc si data protection...
totul trimis pe email. Sunt curios dupa 16 ani (de la 01.09.2009 de a fi abonat Orange, cum trateaza problema, cei de la Orange... ) tot asa, fara nepasare ?
la 02-07-2025 09:34 AM
@adrian87nn, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite numărul de telefon și codul de abonat în mesaj privat.
la 02-07-2025 10:37 AM
sigur, ok.. eventual sa se urgenteze rezolvarea... ca de ceva timp simt ca unele chestii se intampla total ... not ok..
la 02-07-2025 11:18 AM
Adrian, totul este în regulă. Colegii ne-au confirmat că oferta a fost anulată, iar returul este în curs de procesare (durează 10-15 zile). Verifică e-mailul pentru că ți-au trimis și acolo răspunsul.
Gânduri bune.
la 02-07-2025 11:41 AM
pe email nu am nici un raspuns privind confirmarea. daca nu se remediaza pana in 10 iulie , merg mai departe cu ce le-am spus. nu admit anumite chestiuni de la Dep. Ofertari, ce tin de bunul simt.
la 02-07-2025 11:46 AM
abia acum au revenit cu reluarea punctelor acordate pentru acele accesorii, returnate si confirmate ca au ajuns conforme in depozitul Orange. abia au fost retrase punctele..
la 03-07-2025 10:25 AM
nu s-a rezolvat nimic, vad pe cont ca am tot abonamentul Smart 5 euro, perioada contractuala 01.07.2025 - 01.07.2025... in pluuuuuussss cu oferta refuzata, implementata ORANGE ROMANIA MI-A EMIS SI FACTURA. CIUDATENIA PAMANTULUI. CE S-A REZOLVAT? ce e totul in regula ? nu s-a rezolvat nimic, pt ca nu ii pasa nimanui...
03-07-2025 12:16 PM - editat 03-07-2025 12:24 PM
am sunat la orange inainte sa mai fac ceva sesizare.. totusi poate poate am sperat ca se rezolva.. , le-am zis ca oferta refuzata desi m-au asigurat ca nu se implementeaza, totusi cumva s-a implementat... accesoriile la oferta refuzata sunt in depozitul Orange, si oferta e anulata, au zis ca in sistem... am ramas pe oferta veche... pe aplicatie insa... a zis domnisoara de la telefon ca "mai dureaza putin, doar cateva zileeee pana se actualizeaza si in aplicatie..." si am oftat prelung.. cred ca m-a si auzit ,am simtit ca a oftat si ea alaturi de mine ... nu a mai zis nimic, tipa de la telefon saraca nu stiu ce a fost in capul ei,, dar sigur ceva s-a gandit... asa ca... ma pregatesc sa le scriu un mail dragut si celor de la aplicatii@orange.ro , cel putin domnii de la aplicatii@orange.ro rapsund la email si chiar prompt .. in aceeasi zi in decurs de maxim 1 ora.. deci super, dar cei la serviciul.clienti@orange.ro... nu vor sa raspunda.. ori au ciuda pe mine, ori nu le plac emailurile mele.. ori ceva e... dar celor de la aplicatii sa le scriu .... ceva funny... "vrem miscare, vrem miscare... vrem in app mai rapida actualizare" adica parerea mea... nu e normal ca in sistemul orange ofertele se actualizeaza cum a fost ieri 2 iulie 2025, si in aplicatie abia in 4-5-poate chiar si 6 zile... sau mai mult... Adica e o problema.. nu imi vad resursele, nu stiu cat consum... vad oferta refuzata implementata, vad resursele ofertei refuzate, vad factura emisa... vad perioada contractuala de 24 de luni a ofertei refuzate implementata.... totul e in slow motion... e "grele" totul e in sloooow motion... nu ne grabim , de ce sa ne grabim.. din 10 iunie pana in 3 iulie.. e o luna.. imediat.. deci.. ce asteptari sa am... aia cu "speranta..moare ultima" .. chiar moare si aia.. 😞 usor dezamagit... si situatia inca nu e pe deplin rezolvata.. doar 50% in sistemul orange.. restul... "please wait.... system error 404 ... " loading...
03-07-2025 12:40 PM - editat 03-07-2025 12:41 PM
si le-am trimis la aplicatii@orange.ro urmatorul email chiar acum, eu zic ca am scris asa dragut,.. nu?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor