la 13-12-2025 01:32 PM
Bună ziua!
După aproape 10 ani în rețea mă sună o persoane de la departamentul Oferte. Îmi comunică ca sunt client fidel și ca vor să mă recompenseze pentru toți anii petrecuți în rețea și îmi oferă o reduce de abonament. Am întrebat ce presupune și mi-a spus ca voi plăti mai puțin. Am întrebat de beneficiile actuale daca vor fi aceleași la noua ofertă și mi-a spus ca da chiar mai bune.
Să constat cu stupoare nu numai ca nu am avut o reducere ci mi s-a adăugat un nou abonament.
Când am sunat mi s-a comunicat ca eu nu am înțeles bine și cu voce destul de supărată mi s-a spus să fiu mai atentă data viitoare ca să înțeleg ce mi se spune.
Mulțumesc Orange pentru 10 ani în rețea!
la 13-12-2025 03:03 PM
Mihaela, imi pare rau pt experienta neplacuta!
Orice convorbire ar trebui sa fie inregistrata de catre Orange. Solicita sa fie ascultata inregistrarea si daca in convorbire nu s-a spus nimic despre al doilea abonament si ca oferta se referea doar la cel actual, sa rezilieze ei contractul pt al doilea abonament. Daca ofertarea a avut loc cu maxim 14 zile in urma, poti si tu cere direct rezilierea, fara vreo penalizare.
Un sfat pt viitor: de fiecare data cand ti se face o oferta telefonica, solicita sa ti se trimita contractul pe e-mail. sa-l studiezi in tihna, iar ei sa revina cu un telefon, a doua zi, in care sa le comunici daca accepti oferta sau nu.
13-12-2025 03:38 PM - editat 13-12-2025 03:38 PM
Salutare!
Dacă ai nevoie de o ofertă din partea lor, îi poți contacta prin canalele obișnuite. În schimb, dacă nu ai solicitat nicio ofertă și primești un apel, trebuie să fii foarte atentă, deoarece nu știi cine te sună. Ar putea fi agenți de vânzări agresivi care încearcă să vândă noi abonamente pentru a obține bonusuri.
Ar fi de preferat achiziționarea de oferte din magazinul online unde ofertele sunt transparente. Dacă ai nevoie de o oferta personalizata atunci solicita sa fii contactata de departamentul ofertare.
În cazul tău, depune o reclamație și solicită rezilierea contractului abuziv, precum și revenirea la condițiile contractuale anterioare. Dacă te încadrezi în perioada de 14 zile de la semnarea contractului, poți rezilia contractul fără penalizări indiferent de situație.
13-12-2025 07:59 PM - editat 13-12-2025 08:00 PM
Am sunat imediat și au spus ca reziliază contractul.
Doar ca nu a fost deloc în regulă.
Mulțumesc!
la 13-12-2025 05:24 PM
@MihaelaC cred că ai dat peste o fostă angajată/operatoare Telekom, actuală Orange.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor