anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot sa activez apel in asteptare

Nico6
Explorator

Bună ziua! Dacă poate cineva sa ma ajute, va rog! Am 2 cartele active la operatori diferiți, problema mea este ca tocmai observai ca serviciul "apel in asteptare " e dezactivat si nu pot sa l activez in sensul ca nu am control la el , se intampla doar pe sim 1 operator Orange. Are cineva idee cum pot rezolva? Menționez ca a funcționat si mereu l -am avut activat pana acum.

1000007342.jpg

1000007345.jpg

1000007341.jpg

Mulțumesc!

17 Răspunsuri 17

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai incercat activarea și prin apelarea codului *43# ?

*43# pentru activare 

#43# pentru dezactivare

https://www.orange.ro/help/cum-activez-sau-dezactivez-serviciul-apel-in-asteptare 

Bună! Nu am încercat pt ca atunci cand l am activat a funcționat din setările telefonului si cealalalta cartela vad ca tot din setări se activeaza/dezactivează încă. Mulțumesc!

Tocmai ce am încercat si nu funcționează! Mulțumesc!

1000007349.jpg

Poți încerca să ștergi memoria cache a aplicației de apelare. Apoi, dezactivează SIM-ul 2 (cel care funcționează), repornește telefonul și verifică dacă, având activ doar un singur SIM, poți face modificarea. Dezactivează și volte sau wifi calling daca le ai activate 

Mulțumesc! Am încercat si cu dezactivarea sim2 si cu eliminarea ei din slot, degeaba!🙂

Vio73
#StarMember

Mulțumesc! Vad ca e din 2019 daca o mai funcționat. E ciudat oricum ca dintr-o data nu mai merge si nu mai pot din telefon, pt ca acum 2 zile a mers sigur.

https://share.google/RBwbVcEJMCRHZD4lu

Uite și de acum. 

Vio73_0-1755264674562.jpegVio73_1-1755264693327.jpeg

Intră în telefon la setări ( în bară de sus și scrii acolo apel în așteptare). Apoi bifezi sau activezi ( după modelul telefonului).

Vio73_2-1755264824189.jpeg

 

Știu cum se face, mulțumesc! De vreme ce ma joc cu activarea / dezactivarea acestui serviciu pe sim 2 de la alt furnizor,  iar pe sim 1 nu pot ca nu am eu control, e logic ca nu tine de mine🙂

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Încearcă să schimbi cartela de apelare. Am dual sim și ambele sunt active (nu țin minte să fi făcut vreo modificare când am pus cartelele în telefon). 

Bună! Am încercat tot ce se poate, nu tine de mine! Mulțumesc!

As propune 2 recomandari:

  1. Pune cartelele in al telefon (evident, dual sim, dar preferabil alt model sau chiar alta marca) si vezi daca intampini aceeasi problema. Nu cred ca de aici sa fie problema, dar merita incercat.
  2. Incearca o resetare a setarilor de retea (doar de retea) pe SIM-ul Orange. Va sterge toate setarile (inclusiv parole WiFI si asocieri Bluetooth). In telefonul meu am toate butoanele active, chiar daca o anumita functie nu poate fi activata. Ca exemplu, Yoxo nu poate face redirectionare din telefon cu al doilea numar. Am functia de redirectionare intre numere, dar la Yoxo nu pot defini decat din aplicatie, si redirectionarea este totala, adica ori redirectionez, ori nu. Indiferent daca am sau nu semnal. Totusi, butonul este functional pentru activare).

In cazul in care nu merge, va fi necesara apelarea unui consultant. Ai fi prima la care vad ca intampina problema asta si nu se poate face "de acasa" setarea.

Anca07
#StarMember

Buna @Nico6 

SIMul de la Orange nu etse doar pt date mobile, nu? Ce model de telefon folosesti? Si as merge si pe varianta de a intreba pe chat, daca sunt restrictii din sistem pe cartela ta, care te impiedica sa activezi apelul in asteptare.

Zi cu soare!☀️

Bună! E abonament si nu e doar pt date. Cata vreme pe celalalt sim pot activa/dezactiva serviciul care e de la un alt furnizor,  e logic ca e vorba de operator.  Si da , am încercat pe chat si i-am rugat sa verifice profilul sim, mi au spus dupa o zi ca l-au activat si imediat ce am verificat atât in telefon cat si cu acel cod *#43# nu s-a confirmat...i am anunțat din nou si astept sa ma pună in legatura cu un consultant Orange.  Mulțumesc!