la 15-08-2025 03:23 PM - editat ultima oară la 18-08-2025 08:29 AM de DanielaH
Bună ziua! Dacă poate cineva sa ma ajute, va rog! Am 2 cartele active la operatori diferiți, problema mea este ca tocmai observai ca serviciul "apel in asteptare " e dezactivat si nu pot sa l activez in sensul ca nu am control la el , se intampla doar pe sim 1 operator Orange. Are cineva idee cum pot rezolva? Menționez ca a funcționat si mereu l -am avut activat pana acum.
Mulțumesc!
15-08-2025 03:38 PM - editat 15-08-2025 03:50 PM
Salutare!
Ai incercat activarea și prin apelarea codului *43# ?
*43# pentru activare
#43# pentru dezactivare
https://www.orange.ro/help/cum-activez-sau-dezactivez-serviciul-apel-in-asteptare
la 15-08-2025 04:08 PM
Bună! Nu am încercat pt ca atunci cand l am activat a funcționat din setările telefonului si cealalalta cartela vad ca tot din setări se activeaza/dezactivează încă. Mulțumesc!
la 15-08-2025 04:17 PM
Tocmai ce am încercat si nu funcționează! Mulțumesc!
la 15-08-2025 04:27 PM
Poți încerca să ștergi memoria cache a aplicației de apelare. Apoi, dezactivează SIM-ul 2 (cel care funcționează), repornește telefonul și verifică dacă, având activ doar un singur SIM, poți face modificarea. Dezactivează și volte sau wifi calling daca le ai activate
la 15-08-2025 06:37 PM
Mulțumesc! Am încercat si cu dezactivarea sim2 si cu eliminarea ei din slot, degeaba!🙂
la 15-08-2025 03:46 PM
Salutare!
Ai un topic mai vechi aici:
Baftă!
la 15-08-2025 04:12 PM
Mulțumesc! Vad ca e din 2019 daca o mai funcționat. E ciudat oricum ca dintr-o data nu mai merge si nu mai pot din telefon, pt ca acum 2 zile a mers sigur.
15-08-2025 04:29 PM - editat 15-08-2025 04:34 PM
https://share.google/RBwbVcEJMCRHZD4lu
Uite și de acum.
Intră în telefon la setări ( în bară de sus și scrii acolo apel în așteptare). Apoi bifezi sau activezi ( după modelul telefonului).
la 15-08-2025 06:32 PM
Știu cum se face, mulțumesc! De vreme ce ma joc cu activarea / dezactivarea acestui serviciu pe sim 2 de la alt furnizor, iar pe sim 1 nu pot ca nu am eu control, e logic ca nu tine de mine🙂
la 15-08-2025 06:54 PM
Salutare!
Încearcă să schimbi cartela de apelare. Am dual sim și ambele sunt active (nu țin minte să fi făcut vreo modificare când am pus cartelele în telefon).
la 17-08-2025 11:40 PM
Bună! Am încercat tot ce se poate, nu tine de mine! Mulțumesc!
la 18-08-2025 04:06 PM
As propune 2 recomandari:
In cazul in care nu merge, va fi necesara apelarea unui consultant. Ai fi prima la care vad ca intampina problema asta si nu se poate face "de acasa" setarea.
la 16-08-2025 08:51 AM
la 17-08-2025 11:53 PM
Bună! E abonament si nu e doar pt date. Cata vreme pe celalalt sim pot activa/dezactiva serviciul care e de la un alt furnizor, e logic ca e vorba de operator. Si da , am încercat pe chat si i-am rugat sa verifice profilul sim, mi au spus dupa o zi ca l-au activat si imediat ce am verificat atât in telefon cat si cu acel cod *#43# nu s-a confirmat...i am anunțat din nou si astept sa ma pună in legatura cu un consultant Orange. Mulțumesc!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor