la 26-12-2022 11:08 AM - editat ultima oară la 28-12-2022 09:35 AM de DanielaH
Buna ziua,
ma confrunt cu următoarea problema: am un telefon iPhone 13 actualizat cu ultima versiune iOS 16.2, spațiu pe Cloud dar nu pot face backup pe whatsapp. Îmi apare doar mesajul “se pregătește”.
am făcut revenire la setările din fabrica, tot ce a fost necesar dar tot nu funcționează
ce e de făcut?
la 20-01-2023 01:33 PM
PROBLEMA REZOLVATA !!!!
UPDATE APLICATIE ! (intra aplicatie din magazin si updte. functioneaza - eu aveam aceeasi pb)
26-12-2022 11:14 AM - editat 26-12-2022 11:14 AM
Salut,
Pare mai degraba o problema cu aplicatia Whatsapp. Esti pe conexiune de date mobile sau WiFi? Am incercat si eu mai devreme pe un iPhone 12 si merge fara probleme.
O reinstalare a aplicatiei ai incercat cumva?
la 26-12-2022 11:38 AM
Conexiune de internet stabilă.
aplicatia da am reinstalat-o Acceeasi pb
la 26-12-2022 11:16 AM
Salutare, @Teodora88
Ai o conexiune stabila de internet? E posibil sa fie si asta o cauza...
Verifica sa ai ultima versiune a aplicatiei WhatsApp, daca nu incearca sa o reinstalezi.
Daca urmezi pasii: WhatsApp > Setări > Conversații > Backup conversații > Faceți backup acum , apare acelasi mesaj?
Ai si aici mai multe detalii despre backup pe iOS: https://faq.whatsapp.com/902477924463699/?locale=ro_RO&cms_platform=iphone
la 26-12-2022 11:47 AM
Sa fie o problema de iOS?
sa fie cu telefonul ceva in neregula?
chiar nu înțeleg
la 26-12-2022 11:48 AM
Cu telefonul nu cred, mai degraba o problema cu aplicatia
la 26-12-2022 11:49 AM
Și atunci ce as putea face?
la 26-12-2022 11:54 AM
Incearca asta:
1. inchide Whatsapp de tot (swipe up pana la jumatatea ecranului pentru Recent Apps, swipe up pentru a inchide aplicatia)
2. Intra in Settings > Apple ID (sectiunea de sus) > iCloud > iCloud Backup > All Devices Backups > Debifeaza si rebifeaza Whatsapp din lista de aplicatii la care se face backup.
De asemenea, incearca si Settings > Apple ID (sectiunea de sus) > iCloud > Apps using iCloud > Show All > Debifeaza si rebifeaza Whatsapp.
Problema nu e cu telefonul. Posibil sa fie aplicatia sau ceva din iOS (iCloud).
la 26-12-2022 12:06 PM
Nu merge nici asa
la 26-12-2022 12:13 PM
Cat spatiu mai ai in iCloud? In general backup-ul de Whatsapp ocupa deetul de mult.
Poti incerca si sa stergi backup-ul curent si vezi daca porneste dupa aia.
la 26-12-2022 12:16 PM
13,5 gb din 50 este iCloud
la 26-12-2022 12:25 PM
Peeerfect. Atunci incearca te rog si partea cu stergerea backup-ului. Poti sa-l recreezi dupa aceea daca e.
la 26-12-2022 12:27 PM
Poți sa îmi spui pașii?
nu vreau sa pierd datele
26-12-2022 12:47 PM - editat 26-12-2022 12:48 PM
Nu pierzi datele din aplicatie. O sa stearga doar backup-ul din iCloud.
Settings > Apple ID (sectiunea de sus) > iCloud > iCloud Backup > All Devices Backups > Delete & Turn Off Backup.
Ca sa refaci backup-ul: Settings > Apple ID (sectiunea de sus) > iCloud > iCloud Backup > Back Up Now.
la 26-12-2022 01:10 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor