- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 01:11 PM - editat ultima oară la 08-04-2025 12:06 PM de DanielaH
Buna, nu pot adauga serviciul de internet in aplicatia My Orange , cand introduc codul de abonat primesc eroare "Codul de abonat trebuie sa aiba 14 caractere" , codul meu de abonat este din 10 cifre. Asemenea si cu numarul de telefon.
Ce pot face?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
07-04-2025 01:41 PM - editat 07-04-2025 01:43 PM
Salut, Alexandru!
Codul tău de abonat începe cu 0, deci ai servicii Orange, nu Orange (Orange Romania Communications). În acest caz trebuie să îți creezi un cont My Orange, nu My Orange Fix.
În link-ul postat mai sus de Mihai vei observa diferența dintre cele două.
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 01:16 PM
AlexandruT, bun venit in Comunitate!!!
Ai urmat pasii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or... ?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 01:22 PM
Absolut, mi-am facut cont, l am validat, singura problema este la adaugarea codului de client
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 01:26 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 01:31 PM
Salut, nu inteleg intrebarea, cum vad tipul de client? Am televiziune si internet, atat pot spune

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 01:36 PM
Contractul il ai? Ce scrie acolo: Orange Romania sau Orange Romania Communications?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 02:02 PM
Daca ești client Oro folosește prima varianta pentru a crea contul. Folosește codul de abonat in locul numărului de telefon.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 02:05 PM
Salut @AlexandruT,
Codul de abonat la ORO (Orange Romania) este format din 10 cifre, pe cand cea de la OROC (Orange Romania Communications - Fost furnizor Telekom) are doar 14 caractere.
Tinand cont ca ai mentionat de faptul ca codul tau de abonat este de 10 cifre, iar aplicatia iti cere de 14 caractere, asta inseamna ca ai creat un cont eronat pentru My Orange Fix (care este pentru contul cu servicii fixe preluate de la Telekom).
Ce trebuie sa faci este sa iti creezi contul de My Orange pe pagina de inregistrare, unde trebuie sa alegi "My Orange", urmand pasii mentionati pe ecran!
Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii si iti doresc o zi placuta,
Gabubu
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 01:33 PM
Cerea cineva o imagine de captura. Specific ca nu am absolut niciun cont la orange, mi-am instalat de curant TV si internet, am instalat aplicatia sa platesc mai usor facturile si cand adaug servicii, ma lovesc de aceasta eroare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
07-04-2025 01:41 PM - editat 07-04-2025 01:43 PM
Salut, Alexandru!
Codul tău de abonat începe cu 0, deci ai servicii Orange, nu Orange (Orange Romania Communications). În acest caz trebuie să îți creezi un cont My Orange, nu My Orange Fix.
În link-ul postat mai sus de Mihai vei observa diferența dintre cele două.
Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 03:29 PM
Multumesc de ajutor, mi-am creat cont de My Orange doar ca acum aplicatia se incarca foarte greu, cand o deschid dureaza undeva la 3-4 minute sa se incarce
si nu prea pot face mai nimic in ea...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 03:30 PM
Încearcă și varianta browser și vezi daca ajuta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 03:32 PM
Dupa 2 minute,
insa, se tot incarca... Si la voi este la fel?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 03:33 PM
La mine funcționează normal fara întârzieri.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2025 03:36 PM
Ai ultima versiune instalată? Ar putea ajuta o dezinstalare/ reinstalare a aplicației.
