la 19-10-2022 08:02 PM - editat ultima oară la 20-10-2022 09:06 AM de DanielaH
Bună! Am un cont cu 4 nr. si pe nici unul dintre nr. nu au intrat datele de pe abonament (trebuiau sa intre pe 16 octombrie). Știe cineva de ce nu mi-au intrat încă datele din abonament pe cont sau mai are cineva această problemă?
la 19-10-2022 09:27 PM
Salutare!
Din păcate, noi aici, în Comunitate, suntem doar clienți, ca și tine. Poți intra pe Chat, din secțiunea Contact/ Contactează-ne a aplicației My Orange și pune o întrebare acolo, pentru că ei au acces la contul/ conturile tale. Sper să nu fie vreo problemă!
Baftă!
la 24-10-2022 10:31 AM
@dia0, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor