Salut!
In luna martie mi-am facut un abonament de 15 euro pentru a achizitiona un telefon, in magazin fizic orange.
Am semnat contractul si mi-au spus ca s-ar putea sa dureze cam 1 -2 luni pana ajunge telefonul , nici ei nu stiau exact cand va ajunge tel. Dupa 2 luni de asteptare , am primit mesaj ca comanda a fost anulata. Am fost la orange sa intreb de ce a fost anulata comanda, nu a stiut nimeni sa imi raspunda de ce. Un alt vanzator, a dat din nou comanda de tel si a ajuns intr-o saptamana. Insa mi-au spus ca trebuie facut alt contract ,pe un alt nr de tel , alt abonament si un avans mai mult, decat am stabilit prima data cand am semnat contractul. Asadar am refuzat, evident , nu au respectat conform contractului. Am cerut sa-mi inchida abonamentul cu tot. Intrebarea mea este cum as putea sa-mi primesc inapoi banii achitati de pe urma abonamentului? Multumesc!