la 11-02-2024 06:41 AM - editat ultima oară la 11-02-2024 09:22 PM de GeorgianaD
Bună ziua. În anul 2023 luna noiembrie am făcut un AB. voce de unde am achiziționat și un tel în rate. Începind din luna ianuarie 2024 primesc factura modificata la consum și anume primesc reclame plătite și manager de jocuri pe care nu le. am solicitat și pentru care în luna ianuarie plătit în jur de 20lei iar acuma luna aceasta am cost suplimentar de 0. 90 euro. Din acest motiv am solicitat rezilierea contractului faci x cerere în data de 13.01.2024 și care trebuia sa se rezilieze contractul astăzi pe data de 11.02.2024 numai ca în data de 10. 2.2024 un domn numit Alexandru ma anunță că nu se poate rezilia contractul ca nu am plătit taxa de reziliere de 200 și ceva de lei. Am întrebat pe domnul respectiv cum pot plăti aceasta taxa dacă nu am nici o factura ori un proces verbal la care respectivul Alexandru a răspuns ca ii pare rău că așa sint regulile. Ce pot face acuma? Eu astăzi am sa scot cartela din telefon și am sa termin cu aceasta firma după care pe baza mesajelor schimbate cu unii angajați sa anunț și a pc. Aveți dv o soluție mai buna? Multumesc
11-02-2024 08:49 AM - editat 11-02-2024 08:50 AM
Salut,
Faptul ca scoti cartela din telefon n-o sa intrerupa abonamentul, si nici facturile. Nu mi-e foarte clar cum se achita acele despagubiri, pentru ca eu am ales varianta mai simpla si fara astfel de probleme, si anume prepay-ul. Si daca vrei si telefon, se poate lua in rate cu un card de credit. Acuma va trebui sa achiti si telefonul, si taxa respectiva. Nu e ok. Dar pe de alta parte, existau solutii mai simple.
Tot ce pot sa-ti recomand este sa iei legatura cu un consultant prin mijloacele de contact de aici si sa clarifici ce e cu acel cost de pe factura si cum se plateste acea taxa de reziliere in caz ca vrei sa mergi pe varianta inchiderii abonamentului.
la 11-02-2024 12:19 PM
Am încercat dar nu ai cu cine discuta toți sint varza. Fiecare v pe limba lui nu au un regulament. Dacă nu. mi scade ce au adăugat în plus luna trecuta la următoarea factura nu au decit sa ma dea în judecata. Dacă sint corecți de ce nu. mi trimit proces verbal sa vad ce am de plătit. Solicita banii pentru ce? Totul este din vina lor nu a mea.
la 11-02-2024 09:11 AM
Neplăcută situație, eu zic să rezolvi cu calm și anume să sesizezi Orange și să soliciți o verificare. Dacă nu ai solicitat serviciile respective, ar trebui să se rezolve. Verifică și tu ce ai semnat. Mulți nu citesc și uite ce se poate întâmpla. Ai făcut contractul într-un Orange Shop sau Store?
la 11-02-2024 12:14 PM
Nu contractul a fost făcut online de la distanta și am solicitat contractul sa. mi fie trimis prin posta dar nici acuma nu l. am primit. În privința manager jocuri am primit un răspuns marca Orange adică poate am accesat din greșeală și am trimis ms.
la 11-02-2024 09:30 AM
Salutare!
Din păcate, se mai întâmplă și lucruri din acestea.
Pentru dezactivare jocuri ( Orange Games), ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-anulez-abonamentul-pentru-jocuri-din-orange-games-11828
Sau aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/cum-opresc-plata-la-un-joc/td-p/18243
Dacă nu reușești sau este vorba despre alte jocuri, ia legătura cu Serviciul clienți prin intermediul uneia dintre metodele de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Sper să reușești!
Baftă!
la 11-02-2024 02:40 PM
Buna @romeo_amarandei , sa stii ca-ti inteleg nemultumirea. Din pacate si eu am trecut prin ceva similar si vrand sa vizionez un film promovat pe facebook, am fost directionata catre un link care m-a abonat automat la jocuri. Ciudat a fost ca nu am fost intrebata daca doresc abonarea, ea s-a facut automat cu plata din factura. Si saptamanal urma sa se adauge cost. Am luat legatura cu operatorii Orange, le-am explicat situatia si le-am cerut blocarea platilor din abonament si sa-mi dea numarul la care ma pot dezabona de la acel joc.
Pentru a nu plati taxa de reziliere si plata integrala a telefonului, iti recomand sa ramai la abonament cat mai ai perioada contractuala si sa soliciti blocarea platilor si numarul pentru a opri abonarea la acel joc. Succes
la 12-02-2024 06:07 AM
Dar cu reclamele care i. mi sint băgate forțat în a ce fac? Pentru luna decembrie am plătit 15 lei pentru ianuarie am de plata 0.90 euro. Toate aceste golanii făcute de aceasta companie pe cine îmbogățește? În fiecare an aceasta companie cauta motive sa ma însele. Anul trecut am achiziționat un AB de TV și net prin fibra în data de 10 august care a funcționat fix 4 zile după care din cauza instalatorului ca nu a stiut sa. și facă treaba de calitate. În urma solicitărilor mele am primit un răspuns ca în termen de zeze zile voi fi contactat da nu m. a sunat nimeni. Am fost nevoit sa cer rezilierea contractului dar am plătit consumul pe luna respectiva fa sa consum decit 4 zile. Asta se numește firma Orange o adunătură de mafioți și neaveniți.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor