Modificare abonament pe 6 luni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-07-2024 02:19 PM - editat ultima oară la 29-07-2024 08:35 AM de DanielaH
Anu trecut în luna noiembrie am fost la un orange în Iași sa modific abonamentul pentru ca proprietarul numărului era plecat din tara și a fost nevoie de mai mult net, iar cel de la Orange-ul respectiv mi-a zis ca după 6 luni poți revenii la contractul vechi, ca face o modificare de abonament pe 6 luni. Dar se pare ca nu s-a întâmplat asa, ce pot face în această situație.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
27-07-2024 03:05 PM - editat 27-07-2024 03:10 PM
Saluti,
In primul rand cum ai putut modifica abonamentul unei alte persoane?
Ai incercat sa te întorci în Orange shop pentru a discuta cu consultantul?
Primul pas ar fi deplasari tu in acel Orange shop unde sau facut agiustarile.
Niciuni contracti nu expira ele se prelungește automat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
27-07-2024 03:10 PM - editat 27-07-2024 03:57 PM
Salutare!
Nu ai anexă la contract sau altceva? Verifică în My orange perioada contractuală, eventual și contractul.
Perioada contractuală o poți afla din link-ul următor:
https://www.orange.ro/help/cum-aflu-perioada-contractual-a-abonamentului-meu-5788
Iar actul adițional la contract:
https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/cum-pot-vedea-istoricul-contractelor-mele-cu-orange/td-p/6...
Nu știu ce ai făcut, dar trebuia să ceri ceva, o dovadă.
Poți merge în acel magazin și discuta cu acel/ acea consultant/ă și vezi ce spune.
Sper să reușești!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-07-2024 04:16 PM
@ROBERT2001: Bun venit în Comunitatea Orange. Dacă nu s-au făcut modificări pe abonamentul respectiv este pentru că ele trebuie solicitate de către titularul abonamentului, nu de către eventualul utilizator. Dacă ai acces la datele contractuale atunci poți verifica când expiră o eventuală perioadă minimă contractuală și să soliciți titularului numărului să modifice contractul (chiar și online) în sensul dorit de tine. Metode de contact se regăsesc pe https://www.orange.ro/contact/
Până atunci, încearcă Pinãta Party: realizând unele task-uri de acolo poți obține ușor puncte pentru o opțiune cu net nelimitat.
Succes.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
01-08-2024 11:02 AM - editat 01-08-2024 11:03 AM
Ce să facă cu net nelimitat in afara?
Are o limită rezonabila în roaming.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-07-2024 04:31 PM
Importanți este cum sa modificat abonament inițial.
Numai titularul il putea modifica.
Suna a ilegalitate daca nu avea procure ceva.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2024 08:59 AM
Robert, te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Tu ești titularul abonamentului pe care îl folosește o altă persoană? Ai verificat contractul/ actul adițional pe care l-ai semnat în luna noiembrie?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-08-2024 10:55 AM
Am greșit formularea, eu sunt titularul iar tata folosește numărul, a plecat in franta și nu avea destul internet în roaming, și am fost nevoit sa ma duc la un orange sa vorbesc și un domn de acolo mi-a spus ca pot modifica abonamentul pe 6 luni, asta s-a întâmplat în noiembrie, au trecut acele 6 luni și când am fost sa întreb de ce nu s-a modificat și cică nu se mai poate.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-08-2024 10:59 AM
Pe ce perioada a fost modificat contractul.
Poți verifica in My Orange perioada contractuala.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-08-2024 03:25 PM
În aplicație scrie doar perioada contractulala 06,11,2023 -06.11.2025
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
01-08-2024 03:28 PM - editat 01-08-2024 03:30 PM
Înseamnă că contractul a fost realizat pe o perioadă de 24 luni.
Din păcate va trebui dus la capăt, în caz contrar pot exista penalități daca ai beneficiat de reduceri la abonament.
Când ai realizat prelungirea abonamentului nu ai primit și documentele aferente.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-08-2024 04:09 PM
Nu am primit nimic, nici o hartie
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
02-08-2024 04:13 PM - editat 02-08-2024 04:17 PM
Ai fost într-un Orange shop unde ai cerut modificarea contractului și consultantul nu ți-a dat nici un document (in format fizic și/sau electronic).
Am înțeles bine?