anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare abonament existent cu telefon cumparat in rate

And04
Senior

Salutare tuturor!

Am cumparat un telefon in rate impreuna cu un abonament si as dori sa stiu daca se poate modifica abonamentul, si daca da, cand as putea sa fac asta. Mentionez ca au trecut aproape 18 luni de la incheierea contractului.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

1 Soluţie acceptată‚

Salut, @And04 !

 

Abonamentul Orange poate fi inlocuit in perioada minima contractuala doar cu alt abonament cu valoare egala sau mai mare. Mai multe detalii aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-mi-modific-abonamentul-76

Cand contractul tau de abonament va intra in ultimele 6 luni de perioada contractuala, poti sa faci prelungirea perioadei contractuale, cu abonamentele disponibile in contul tau My Orange, sau poti alege sa fii contactata telefonic de un reprezentant Orange, pentru a gasi impreuna solutia potrivita nevoilor tale de comunicare.

Tot atunci, la fidelizare, iti vei putea cumpara un telefon nou, iar oferta de pret o vei putea cunoaste in momentul depunerii cererii de oferta.

 

Multumim!

Vizualizare soluţie în postul original

38 Răspunsuri 38

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@AndSoc: Ba da, ai posibilitatea și libertatea notificării oricând a intențiilor dorite, tot așa cu 30 de zile înainte. Însă ți se va răspunde cu o anumită rezoluție în urma căreia.... mergi mai departe cu decizia care o consideri ok pentru tine. Faptul că Orange ”nu ar fi de acord” cu solicitarea ta nu se poate traduce/considera ”acord tacit”. 

Ai varianta rezilierii, cu penalizarile de rigoare. Daca tu refuzi cresterea si ceri rezilierea, Orange isi va asuma toate reducerile oferite (caz extrem: ai abonament de 5E si IPhone 14 Pro Max gratuit. Dupa 10 luni, Orange te notifica pentru cresterea cu 1E a abonamentului. Tu refuzi cresterea si ceri portarea numarul sau trecerea lui la cartela. Ghici cine se face cu telefon gratis si fara nimic de plata [in afara consumului extra]...).

O usoara corectie: "fara acord", in contextul pe care il avem la Orange, inseamna ca Orange sa nu primeasca raspuns. Se trimite notificare si, daca nu vine raspuns, se considera acceptat. In notificarile primite aici, in comunitate, la toate am vazut un text de genul "in cazul in care nu esti de acord, ai termen de 30 de zile sa ne comunici..." (ceva de genul).

Nu cred ca ar risca cineva o anulare sigura a modificarii contractului (cu ANPC exista sansa respingerii reglamatiei, dar la o notificare fara negociere posibila, 100% nu se castiga).

Corect. O diferenta subtila, dar da, inteleg la ce te referi. Deci e lipsa notificarii cea care face ca noul contract sa-si urmeze cursul cu noile conditii, nu lipsa acordului.

Good to know. 🙂

Client Orange

Din pacate, subtilitatile si lipsa citirii informatiilor (ca sa nu spun lipsa de interes) pot avea efecte foarte nedorite. Cred ca mai stii ca anul trecut ne-am cam umplut de topicuri cu intrebari legate de majorarile din facturi pe care nimeni nu le citea, desi pot aparea gerseli din neatentie (o bifa la confirmarea contractului pe 24 luni, in loc de 12, o reducere la abonament in loc de aparatura, etc).

Ca sa dau un exemplu: tata are debitare directa la gaze si curent, dar l-am rugat sa se uite in permanenta si pe facturi sa vada ce anume se factureaza (in special ca primeste acel ajutor de 700 de lei, in conditiile in care la gaze are rata pe factura la centrala si nu sunt acoperite de acel ajutor). In ianuarie (sau februarie, nu mai retin exact daca in luna sau la factura lunii respective), dupa ce platise cu ajutorul respectiv, s-a trezit in aplicatie ca ramasese "dator" cu vreo 65 de lei (in sensul ca plata se distribuise complet pe consum, dar 65 de lei erau agatati la rata) si, in aplicatie, era pe 0, dar cu rosu (ca si cum ar fi fost dator). Cand ne-am uitat, cei 65 de lei platiti cu ajutorul de bani erau ca avans pentru urmatoarea factura, iar 65 de lei din rata la centrala figurau ca fiind neplatiti. L-am ajutat sa plateasca cu cardul in aplicatie si s-a rezolvat (banii au ramas ca avans pentru consumul de gaze pentru luna urmatoare).

Salutare, @Pololică 

Da, din pacate multi nu citesc informatiile de pe factura sau sunt persoane in varsta care nu mai sunt in pas cu tehnologia si nu au acces la anumite informatii, care poate, i-ar scuti de niste plati in plus. 

Si noi, copii acelor batrani (...parinti), ce motive avem sa nu-i ajutam? Tata are doar 3 facturi pe numele lui: curent, gaze si Vodafone (UPC). Mobilul e la mine (ca abonament) de vreo 3 ani jumatate (de cand a murit mama si am convenit sa-i preiau eu numarul sub aripa, altfel risca sa ramana fara numar si sa-l recupereze de la Vodafone cine stie cand...). De fiecare data ma tot bate la cap: s-a emis factura gaze si trebuie s-o primesc, banca a platit factura la curent, iti trimit acum confirmarea si tipareste-o si mie, te rog, sau azi am platit Vodafone-ul (ii mai scapa uneori UPC, dar stiu la ce se refera)...

Cand are nelamuriri, mai trec pe la el si vedem la fata locului. Mi se par triste relatiile in care pe copii nu-i intereseaza de parinti

PS: nu sta singur (mai e sora mea care sta cu el), dar nu intotdeauna explicatiile sunt la indemana.

PS2: fun fact: administrez 4 numere. Al meu, al soacrei, al surorii si al tatei. Sotia inca nu a ajuns la mine intrucat Vodafone este singurul operator cu semnal la ea la munca in depozit (orange are mai pe la pereti, dar, daca se departeaza, cam ramane fara).

Buna, da, cum a zis si @arsradu , se poate. Pe factura, jos, unde au anuntat ca se mareste, scrie ca in curs de 30 de zile poti sa actionezi in caz ca nu esti de acord cu majorarea.

Salutare, @user_16043025 

Si mie mi s-a marit abonamentul cu cate un euro, de 2 ori in curs de 5 sau 6 luni...

Ca sfat, cere o oferta de fidelizare, in caz ca nu ai facut asta deja, avand in vedere ca ai atatia ani de vechime...