30-04-2023 05:48 AM - editat 30-04-2023 05:55 AM
Am migrat de la prepay ORO la Smart plus 15 care are incluse 600 minute internationale si am
primit de fapt 80 minute din 80 ?!? cf 415 sau cont online. Asta pentru o luna intreaga. Are cineva vreo
explicatie? Se pare ca migrarea e complicata rau pentru Orange,
la 01-05-2023 06:39 AM
Ceea ce era de demonstrat, o singura perioada cu minute alocate corect (dupa 5 zile si o sesizare)
la 30-04-2023 05:58 AM
Salut!
La Cronos nu îți arată bine în primele zile. Ulterior se reglează, deci nu lua în calcul ce scrie acolo.
Baftă!
la 30-04-2023 08:09 AM
Salut! @blu , acele minute nu sunt pentru toată luna, sunt calculate așa în prima lună a abonamentului, care de fapt e mai puțin de o lună. Dacă situația va persista și luna viitoare, poți face o reclamație și liniștit poți să reziliezi abonamentul.
la 30-04-2023 09:09 AM
Salut,
Resursele sunt pentru perioada de la activarea serviciilor pana la prima factura, nu pentru o luna intreaga (decat daca cumva s-au activat exact la data de facturare). Deci, de cele mai multe ori, in prima luna vei avea doar o fractiune din resurse. Asa trebuie sa fie.
Daca intampini aceeasi problema si dupa ce se aloca resursele pe noua luna, atunci e intr-adevar o problema. Dar tind sa cred ca va fi ok.
la 02-05-2023 10:59 AM
In nici un caz raspunsul de mai sus nu reprezinta vreo solutie in cazul meu: resursele sunt si au fost alocate corect pentru o luna intreaga dupa sesizarea erorii catre serviciul clienti. Restul e "gargara" si induceti pe ceilalti clienti in eroare.
la 02-05-2023 11:07 AM
OK, blu! Am marcat răspunsul tău ca soluție.
30-04-2023 10:05 AM - editat 30-04-2023 10:07 AM
Minutele sunt exact pt toata luna, abonament activat in 27.04, factura se va emite in 28.05, asa ca nu are logica reducerea de la 600 la 80 min.
la 30-04-2023 12:52 PM
@blu: Nu cumva ai două perioade de abonament pe acea factură? Nu considera /asocia abonamentul care se plătește în avans cu resursele care sunt alocate pentru luna în curs.
la 30-04-2023 03:21 PM
Am fost anuntat ca prima factura se emite pe 28.05, alta factura nu am si nici de inca vreo perioada nu am cunostinta.
la 30-04-2023 04:54 PM
Cand mai multi iti spun acelasi lucru, ar fi indicat sa ai rabdare pana se aseaza lucrurile, sa nu tragi concluzii pripite.
la 30-04-2023 06:11 PM
Nu cred ca o sa-mi factureze o perioada de abonament de 4 zile (cat inseamna cele 80/80 min UE) si una de 26, chiar daca multi cred asta. Iar in foto se vede clar pana cand sunt valabile resursele. Asa ca am facut o sesizare, dar orice e posibil, altii nu au date mobile deloc, e bine macar ca exista scuze si explcatii pentru toti clientii 🙂 Mai am o saptamana sa reziliez, oricum.
la 30-04-2023 08:37 PM
Nu stiu daca stii, dar noi suntem clienti Orange, ca si tine, si-ti explicam din experienta personala.
Daca e abonament nou, "prima factură va conține informații despre:
DETALII; https://www.orange.ro/help/ce-informaii-conine-factura-mea-de-servicii-5
Deci prima factura va contine prorata (adica ce ai consumat de cand ti s=a deschis abonamentul pana la prima zi oficiala de facturare) plus factura pe urmatoarea luna facturata.
Daca vrei confirmari oficiale, alege o cale de contact din www.orange.ro/contact
la 30-04-2023 09:15 PM
Stiam ce contine o factura, am fost si instiintat cand se va emite prima, nu am cerut nici o confirmare, dar tot eronat au alocat resursele pana pe 28 mai, multumesc de interventie. I-am si "contactat" deja, merci si pentru "pretioasa" si arhi-cunoscuta cale de contact 🙂
la 30-04-2023 03:31 PM
Cred că abia de săptămâna viitoare o să ajungi să vezi resursele corespunzătoare, cam de marți - miercuri încolo.
la 01-05-2023 06:39 AM
Ceea ce era de demonstrat, o singura perioada cu minute alocate corect (dupa 5 zile si o sesizare)
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor