anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Marire abonament cu 1 euro.. Take it or leave it!.. :)

Jay
Campion certificat
Salut!

Pentru ca poza 1, intamplator, ca de obicei nu ma uit (atentionare pe prima pagina a facturii), am verificat factura si asa am descoperit poza 2 (pagina 2 - marire valoare abonamente incepand cu luna urmatoare).. ura ura.. 🙂
Pentru ca istoria are un mod de a se repeta cand te astepti mai putin.. presimt ca urmeaza un nou val de "mi-a fost marita valoarea abonamentului".. asa ca am zis sa incep eu.. 🙂

Din cele 4 abonamente pe care le am, 2 le folosesc parintii si, pentru ca asa am prins la fidelizare, acum 2 ani si ceva, deci sunt in afara contractului ambele, abonamentele sunt Orange Me8 cu reducere 20%, deci 6.4 euro.
Parintii au telefoane clasice si nu doresc altceva, deci din cei 13 GB disponibili, pe fiecare abonament, inclusiv netul pentru vechime, ei folosesc fix 0.00 kb.. 🙂
Asa ca, aproape am sarit in sus, de bucurie si emotie, ca pentru acel euro primesc 20GB, deci vor avea in total 33GB din cel mai rapid internet, pentru a face nu stiu ce cu ei.. dar, hey, o parte din acest bonus poate fi folosit si in roaming.. eh.. si ce daca aceste abonamente nu folosesc internetul deloc? Astea sunt amanunte.. in plus, nu se modifica perioada contractuala.. ar fi fost "interesant" :)))
Pacat ca nu se incadreaza si abonamentul pe care am achizitionat telefon anul trecut.. pentru el ar fi sunat bine ca pot renunta in 30 de zile fara a plati penalitati sau despagubiri.. :)))

Ce nu se intelege este la care valoare se adauga acel euro..
La 8 si devine 9 euro
La 8 si devine 9-20%=7.2 euro
La 6.4 si devine 7.4 euro
Parerea mea este ca prima varianta iese din discutie pentru ca spune "celelalte conditii contractuale raman neschimbate", dar, fiind putin nervoasa, ca parintii mei vor avea mai mult internet decat mine, ma roade invidia si iese rautatea la suprafata.. sau cine stie, poate nu este de exclus nici prima varianta.. :))

De ce v-am povestit?!
Pentru ca ma simt intr-o dispozitie glumeata, ca nah, si sarcasmul tot un fel de gluma este,, si pentru ca astept sugestii.. parca se cere o discutie totusi, nu?
Si pentru ca mi se pare intr-un mare fel, sa nu fii pregatit pentru mai multe situatii, sa nu ai o analiza, ci sa oferi zeci de GB unor oameni care nu folosesc nici ce au, daramite ce le dai.. si, cu exceptia catorva sms-uri, folosesc telefoanele doar pentru apeluri,,
Sau, poate, rezultatul de acum 2 ani si ceva, cu abonamentul Me5 a fost satisfacator si atunci, de ce nu, daca merge si asa?!.. 🙂

Voi ati vazut atentionarea? Aveti abonamente care se incadreaza? Ce pasi ati urma?
42 Răspunsuri 42

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Fara sterss… pana ai nevoie de suport. :)) Dupa aia, mult succes sa-i explici bunicutei cum sta treaba cu internetul si cu chat-ul. Personal, nu recomand Yoxo nici tinerilor, daramite persoanelor in varsta. E ieftin, intr-adevar. Dar cam acolo se opresc avantajele. Iar faptul ca e ieftin se cam vede si in calitatea serviciilor oferite. Plus ca daca bunicii folosesc un Nokia 100 drept telefon…Yoxo iese din start din discutie. 🙂
Client Orange

SilviuB
Începător
Nu știu ce suport ai avea nevoie la asa ceva. Eu am experienta cu mai multe numere pe yoxo, dintre care câteva și cu utilizatori mai in varsta. Nu am avut niciodată nevoie de suport de când s-a înființat yoxo. Nu înțeleg de de iese yoxo din discuție pentru Nokia 100.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Paai...Yoxo e la baza o aplicatie, instalabila pe Android/ iOS. Nokia 100 (daca ne referim la modelul asta: https://www.gsmarena.com/nokia_100-4120.php) nu ruleaza niciunul dintre cele doua, astfel incat, nu se poate folosi pe telefonul respectiv.
Client Orange

SilviuB
Începător
Stiu ce fel de telefon e nokia 100. Nu despre asta era vorba. Nu imi dau seama ce ti se pare asa greu si imposibil yoxo asta. Iti instalezi aplicatia pe smartphoneul tau si faci de acolo configurarile pentru numerele de telefon dorite. Dupa ce faci asta nu mai e nevoie de nici o modificare, poate doar a cardului de pe care se face plata daca se modifica ceva. Nu este necesar ca aplicatia sa fie instalata pe telefoanele de pe care este folosit abonamentul respectiv. Bafta.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Ah, ok. Daca se poate folosi de pe un alt telefon, atunci da, ar fi si asta o varianta. Cu toate astea, faptul ca tu n-ai avut nicio problema cu Yoxo pana acum, nu inseamna ca nu sunt probleme cu Yoxo sau ca alti clienti nu au avut probleme. Poti sa dai o cautare in Comunitate daca vrei cateva exemple. Oricum, am invatat ceva nou astazi. Mersi de info. 🙂
Client Orange

SilviuB
Începător
Din punctul meu de vedere e foarte ok yoxo, mai ales pe telefoane simple sau pentru ceasuri care le folosesc copiii. Si la smartphone e ok. La urma urmei e alegerea fiecaruia. Eu recomand yoxo din experienta.

RafaHelper
#StarMember
Salutare! Si eu am primit notificare pentru un numar cu Me 7 deci ar urma sa fie 8 euro. Le-am scris din secțiunea contact si am refuzat această mărire. Acum aștept sa mă contacteze sa vedem ce vor sa imi ofere. Modul de a notifica lasa de dorit, nu înțeleg de ce nu se trimite SMS pe numărul respectiv cu această informație. @jay, reducerea de 20% nu este valabilă doar timp de 2 ani?

Jay
Campion certificat
@rafa, înainte nu se specifica despre beneficii ca sunt valabile doar pentru cele 24 de luni cât se prelungea abonamentul, deci fidelizarea era valabila pana iniția furnizorul sau clientul o discuție noua.. acum am văzut undeva ca s-ar specifica.. eu asa îmi amintesc..

RafaHelper
#StarMember
Am fost contactat astăzi si mi s-a propus un abonament de 6 euro cu roaming inclus. Nu am acceptat oferta pentru ca am deja un număr care are un abonament de 4 euro si vreau sa am același tarif si pe acesta peste cateva luni. Momentan abonamentul nu va fi marit si valoarea va ramane aceeasi.

FLo1
#StarMember
@rafa: Eu am trecut la prepay tocmai din cauza acestei "oferte". Și asta de mai bine de 3 ani. Și nici nu credeam să fie atât de bine. Fiecare alege cum consideră să-i fie mai bine.

RafaHelper
#StarMember
Exact @FLo1, eu sunt mai comod când vine vorba de plata de asta prefer abonamentul.

Jay
Campion certificat
@rafa, presupun ca tu ai facut primul pas, in cat timp te-au sunat inapoi? Eu am scris pe 11 si au cam trecut cele 5 zile lucratoare.. sunt putin ocupata zilele astea, dar, iau in calcul si sa portez cele 2 abonamente.. pentru cateva sute de minute, ar fi culmea sa platesc la fel ca pe abonamentele mele, care nu se compara la consumul de resurse.. Acum cativa ani nu m-as fi gandit la portare, dar.. nu prea-mi lasa de ales..

RafaHelper
#StarMember
@jay, vineri le-am scris si astazi am fost sunat.

RafaHelper
#StarMember
@jay incearca cu portarea daca nu mai ai perioada contractuala, cred ca o sa primesti o oferta mult mai buna, poate chiar oferta de am primit-o eu, FUN 9 redus la 4 euro pe toata perioada contractuala.

Lordul
Junior entuziast
Au eliminat TELEKOM si cred ca fac ce vreau muschii lor , de fostii clientii telekom cu net nelimitat in 4 G la 5 euro care chiar si mergea, vad ca ii trec in 3 G H + si la restul abonatilor orange cresc cum vreau ei preturile ca mai sunt ei si vodafone la fel de SCUMPI ...unde marge merge care nu pleaca la COSMOTE :))) da SURPRIZA dupa NERVI grupa mare am AFLAT ca releele de telekom sunt a vechiului Cosmote si alea au RAMAS ale lor ... orange a preluat doar CLIENTII telekom fix .. Eu acum de vro 55 de ore nu pot suna nu pot primi telefon dupa ce vreo cateva zile de la trecerea din telekom in orange a mers 4G si dupa am fost trecut pe 3 G in zona unde a fost 4 G orange ... URMEAZA saptamana viitoare sa ma interesez de portare la telekom vechiul cosmote ca astia de la orange deja m-au umplut de tot respectul LOR !!! ( vad ca au sarit si aia abonamentele de la 4 - 5 euro la 9 ... astea de 4-5 erau la aia de aveau si servicii fixe la ei ..acu nu se mai poate ca nu mai au zrvicii fixe , sa vad ce oferta imi fac ... macar stiu ca am SEMNAL sI net maxim in zona mea !!! Daca vine cosmote cu ceva abonamente de 5 - 6 euro ful net si minute nationale cum erau inainte 99 % LA SUTA DIN VECHII CLIENTI CARE STATEAU PE TELEKOM DIN CAUZA SEMANLULUI SI PRETULUI SE INTORC INAPOI !!!