25-10-2024 07:24 PM - editat 25-10-2024 07:27 PM
"Auzim tot mai des de majorări de preț când vine vorba de abonamente, servicii, dar și alimente, multe dintre acestea având drept cauză inflația. Ei bine, iată că sunt anunțate scumpiri și de către Orange România în această perioadă. Vorbim despre majorări ce vizează clienții persoane juridice, toate abonamentele Business urmând să se scumpească cu 5% începând cu data de 1 decembrie 2024.
Se pare că unii dintre abonați au primit deja un mesaj care îi informează cu privire la această mărire de preț. Nu e oferit niciun bonus ca compensație pentru această mărire de preț.
„Stimate client,
Așa cum procedăm de mai bine de 25 de ani, continuăm să investim în extinderea rețelei și îmbunătățirea parametrilor de rețea, cu scopul de a-ți oferi servicii mobile, fixe și de IT&C la cele mai înalte standarde. În același timp accelerăm acțiunile noastre în zona de inovație pentru a veni cu cele mai noi tehnologii și soluții de business.
Pentru anul 2023, pentru România, Oficiul European de Statistică - Eurostat a publicat o creștere a indicelui armonizat al prețurilor de consum de 9.7%. Iar pentru perioada august 2023 - august 2024, rata medie a modificării prețului de consum, conform aceleiași surse, a fost de 6.9%.
În acest context, pentru a ne păstra promisiunea de a fi un furnizor de servicii convergente fix-mobil și IT&C de top, începând cu 1 decembrie 2024, vom majora prețurile abonamentelor cu 5%. Această majorare se va aplica pentru toate serviciile contractate de voce și date mobile, voce și internet fix, M2M, TV și IT&C* și se va regăsi pe prima factură emisă după data sus comunicată.
În cazul în care ai nevoie de detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi la Serviciul Relații Clienți, apelând 300 (gratuit din rețeaua Orange) sau 0374 03 300 (apel cu tarif normal din orice rețea).”
Vestea bună e că schimbarea nu va afecta clienții persoane fizice, însă vorbim despre o majorare însemnată de 5% pentru toate abonamentele Orange Business. Asta înseamnă că se scumpesc atât planurile de voce, cât și cele ce includ TV, internet sau telefonie fixă."
Cel mai probabil urmează să se scumpească și la clienții persoane fizice, având și ei inserat în contracte paragraful cu indexarea anuală...
Sursa: Mobilissimo
la 26-10-2024 09:04 PM
Sau îndeplinit toate condițiile atât financiare cât și tehnice.
Prin eliminarea rețelei 3G probabil se va investi în rețeaua 4G /5G și în viitorul apropiat vei reveni la Orange.
O situația neplăcută când nu ai nici un furnizor care să-ți ofere servicii de calitate.
la 26-10-2024 09:36 PM
Nimeni nu-i perfect. Sunt convins ca planurile de viitor nu sunt doar pe anul care urmează, ci pe o perioadă mai lungă. Așa cum s-a anunțat că în următorii 5-6 ani, ma aștept să fie ceva sincope pe perioada schimbării antenelor. Deci, din punctul asta de vedere, "vedem" din mers.
Având o cartela de Orange (nu număr principal), văd diferențele (de asta ziceam ca în ultima perioada, deși viteza de net a scăzut, parca semnalul e mai ok în casă și în zonele mele de interes).
la 27-10-2024 12:59 AM
Da, este bine ca e contul actualizat, cred ca o sa primesti si mesajul in curand. Oricum, acum mai putin conteaza mesajul, conteaza ca s-a actualizat contul. E nasol cand nu merg lucrurile cum trebuie, ar fi trebuit sa functioneze ok...
la 26-10-2024 07:56 PM
Este posibil să primească în zilele următoare sms-ul sau prin notificare din aplicație.
Pe site totul este actualizat.
la 27-10-2024 01:01 AM
Da, asa ma gandesc si eu. Oricum, mai putin conteaza asta, conteaza ca s-a actualizat contul...
la 25-10-2024 11:08 PM
Inflația a ajuns și la cartele, dar și la Yoxo.
Aruncă un ochi la:
Zic ca astea ar fi principalele costuri suplimentare.
PS: la cartela, cele 2 zile în minus, timp de 12 luni ghici cât reprezintă...dacă nu aproape o lună întreagă.
25-10-2024 11:19 PM - editat 25-10-2024 11:58 PM
La yoxo totul este digital, nu ai nevoie sa apelezi la 300.🙂
La prepay sper sa nu mai taie din valabilitate (a trecut oricum o perioada mare de la reducerea nr de zile, mai bine de un an).
la 26-10-2024 08:27 AM
99% le rezolvi din aplicație sau nu ai nevoie de suport, dar rămâne acel 1% pentru care tot ai nevoie să plătești pentru rezolvare. Plus că vine o întrebare: ai nevoie de o informație și chatul din mesagerie nu este în timp real (am avut doua interacțiuni și a durat 2 ore, respectiv o oră, până să fiu preluat). Mă gândesc că dacă ar arde cămașa sau semnalul este 2G în zona respectivă (sau viteza e net nu este cea mai fericită)...
E bine să ai alternative.
la 25-10-2024 10:22 PM
Daca orange o sa o tina tot asa, o sa le plece multi clienti, iar pe deasupra le da neincredere celor care vor sa se porteze. Lumii îi pasa de raportul calitate-pret si nu vrea sa se trezeasca cu preturi majorate peste noapte. Presupun ca o sa se vada si in numarul de portari.
26-10-2024 12:17 AM - editat 26-10-2024 12:17 AM
Da, exact, asa este, din pacate...
la 25-10-2024 06:57 PM
Bună ziua! Am un număr de voce la orange pe persoană juridică, iar la 2 luni de la abonare am primit mesaj ca vor majora prețul serviciilor cu 5%.
Știu ca in cazul persoanelor fizice se poate rezilia fără plata despăgubirilor. La persoane juridicice este aceeași poveste sau va trebui să plătesc taxe? Nu sunt de acord cu o majorare la doar 2 luni.
P.S. Am primit și o înștiințare Pdf in care nu se specifica faptul ca pot să renunț.
la 25-10-2024 07:50 PM
Salutare,
O să te fericesc cu o veste nasoală : dacă reziliezi, ai de plătit 22 de luni (adică restul contractului).
Vezi dacă ai în contract un articol de inflație. La mine la firma, atât la Vodafone, cât și la Telekom, am primit notificări de inflație anul asta. La Digi nu am primit, dar acolo avem un contract mai mare cu Ip-uri fixe.
la 25-10-2024 07:59 PM
Salut,
O situație cam nedreaptă să primești o mărire după doar 2 luni de contract.
Ai putea încerca să discuți cu reprezentantul Orange (persoana de contact) o anulare a aestei măriri daca se poate.
la 26-10-2024 09:52 AM
la 26-10-2024 10:37 AM - editat ultima oară la 26-10-2024 11:55 AM de DanielaH
De sărbători vin scumpiri de abonament
Am citit pe un site că de Moș Crăciun Orange ne dă cadou o scumpire de abonament cu 5%. Această scumpire e valabilă pentru toate tipurile de abonament. Această scumpire vine cu canale noi sau e degeaba?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor