anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Majorare pret abonament Orange august 2023

ER798
Junior

Buna ziua, 

A primit o cunostinta o notificare din partea Orange ca exista o campanie de crestere de pret a abonamentelor in perioada 1 Sept 2023 - 26 Sept 2023, iar clientii vor fi notificati pe facturile emise in perioada 2 Aug 2023 - 27 Aug 2023.

Este adevarat?

1 Soluţie acceptată‚

ER798
Junior

Am primit confirmare deja.

 

Se maresc din nou abonamentele!

 

Aveti grija la ultima pagina de pe factura din luna August.


Las atasata poza cu exemplu

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Sincer, n-as merge asa departe. Nici clientii nu sunt chiar cei mai sfinti cand vine vorba de contracte si ANPC le da nas. In mod normal, daca ai semnat un contract, ramane semnat pentru perioada minima. Cati nu au semnat contracte si, dupa 4-5 luni, au portat la altii pentru alta oferta (poate mai buna). Asa-i ca operatorul de la care pleaca ramane cu buza umflata si nu poate penaliza pentru ca nu-si poate face fluxul de bani (incasarile din servicii se reinvestesc in mare masura)?

Totusi, nici eu nu sunt de acord cu majorarile la intervale dese (in special cand ciclul contractual nu este incheiat) deoarece stabilitatea ar trebui sa fie un punct forte in orice relatie comerciala. De asta ziceam ca poate un nivel minim al abonamentelor (nu stiu, 10-15E) poate ar tria din cei care fac "traseism mobiliar". Cred ca 7 milioane de clienti cu abonament minim de 10E ar fi mai rentabili decat 10 milioane de abonati cu abonament minim de 6E.

Evident, o fidelizare ar putea fi facuta in functie de nevoile fiecaruia: poate unii vor mai mult net in detrimentul minutelor si sms-urilor, altii vor doar minute, altii vor acces la roaming, fara a avea in mod express nevoie de resurse multe daca merg doar ocazional si nu fac teste de viteza, nu se uita la youtube sau mai stiu eu ce. Solutii ar fi, dar ca trebuie verificate care ar fi cele optime (sau apropiate).

Anonim
Neaplicabil

Nu trebuie să mergi departe. Trebuie să vezi evidența. Doar cei ce nu pot vedea sau sunt plătiți să nu vadă, nu văd. Cât despre ANPC, unii dintre ei aplică legile așa cum sunt făcute, pentru avantajul "multinaționalelor". Ceilalți, sunt și ei oameni, sensibili la atenții consistente.

Deci, daca principiul din Codul Civil care prevede ca un contract este lege intre parti nu se respecta (inclusiv cu aprobarea institutiilor care ar trebui sa protejeze), orice discutie devine nula.

Anonim
Neaplicabil

În principiu contractul se respectă. Orange are toate drepturile și tu ai toate obligațiile. De asta spun ca cei care au făcut normele juridice sunt ori pr__ti ori văn__ți.

 

Ai atins un subiect: "in principiu se respecta". Poti trimite si tu notificare ca de la intai octombrie vei plati cu 1E mai putin si, daca nu le convine, Orange se poate retrage din contract fara penalizari... Asa cum Orange isi asuma reducerile in cazul in care scumpeste abonamentele, asa vei plati si tu penalizarile in aceleasi conditii.

La mine, cand am primit notificarea, am portat 3 numere. Pentru 3E in plus, Orange nu a mai incasat 20E lunar (cat plateam cele 3 numere). La asta se mai adauga mici bonusuri primite plus reducerea de vreo 800 lei primita la un telefon si alte doua Maxcomm gratuite. Te las pe tine sa faci calculele pentru cele 14 luni care au ramas (teoretic, perioada minima ar fi trebuit sa mi se termine in ianuarie 2024, deci peste 5 luni...).

Facand un total, am primit reduceri de peste 1.000 lei fata de cat plateam (nu mai spun ca reincarcam doua cartele si primeam 2 x 30GB moca). Si nu sunt singurul care a decis sa taie colaborarea pentru motiv de crestere (un alt motiv a fost cel al abonamentelor reduse la 50% si depaseam cu unul din abonamente Smart 15 redus la 7.5E, iar cu celelalte doua ajungeam la 7E).

Daca as reveni? Depinde ce se intampla pana la anul in noiembrie (cand imi expira actuala perioada cu noul furnizor) si ce servicii vor fi disponibile acasa (ca servicii fixe).

PS: accept scuza ca un abonament nu este rentabil, dar nu accept modificarea la inceputul lui, ci spre final (dupa luna 20 de contract). In ianuarie, cand am fost de acord cu noile oferte la abonamente, razboiul din Ucraina nu incepuse inca, dar semne erau ca de cativa ani ca se va intampa ceva (nu detalez, nu e scopul aici si nici Silviu Brucan nu sunt).

adrian87n
Cunoscător

probabil sunt menite pt actualizarea abonamentelor vechi, si cei ce nu le actualizeaza. ii asteapta o scumpire. eu asa primisem la telefon informatia.

As vrea sa vad daca abonatii cu scumpire sunt doar cei din afara perioadei contractuale. La mine era exclus sa fie actualizare de abonament. Aveam doar 10 luni (din 24) de abonament. Daca cifrele nu sunt calculate corect, asteapta sa se termine contractul si dupa aia mareste (nu am o problema, dar fi corect pana la capat, ca si eu am fost corect prin plata la timp a facturilor si nu am abuzat de retea [sa vorbesc sa ma uite Dumnezeu]).