22-11-2023 09:20 AM - editat 22-11-2023 09:20 AM
Ma poate ajuta cineva cum as putea lua legatura telefonic cu un operator, de 2 zile ma chinui sa sun la 300 si ma tot plimba prin meniu fara optiunea de a intra in legatura cu un operator direct, sa nu mai zic de chatbot-ul din aplicatia MyOrange care e pur si simplu degeaba. Help!
22-11-2023 12:02 PM - editat 22-11-2023 12:03 PM
Prin apel gratuit la 300 de pe orice numar Orange, sau 0374300300 de pe un numar din alta retea. Selectezi 1 daca esti client Orange, 2 daca esti client preluat de la Telekom.
Ai la dispozitie si chat-ul Djingo de pe www.orange.ro/contact, ii soliciti robotului "Transfer operator", de asemena, poti lasa un mesaj tot accesand link-ul de mai sus.
Mai ai la dispozitie si numarul 401, doar pentru abonatii Orange, unde ai acces direct la un consultant, fara robot, primele 40 de secunde sunt gratuite, apoi se tarifeaza cu 0.15 euro/minut
22-11-2023 09:24 AM - editat 22-11-2023 05:29 PM
Salut,
Telefonic e mai dificil. Pe abonament, teoretic ar trebui sa poti ajunge la un operator prin apel la 300/0374 300 300 , folosind secventa 1-1-1-0 (dupa autentificare prealabila).
Dar mai simplu este chat-ul Djingo de aici (NU din aplicatie).
Pentru transfer la operator, trebuie sa scrii: “transfer operator”. De doua ori, intrucat Djingo o sa incerce sa te ajute el.
Cam astea ar fi solutiile. Cu toate astea, daca crezi ca te putem ajuta noi, te asteptam cu mai multe detalii sa ne spui despre ce e vorba. 🙂
O zi frumoasa! Si sper sa reusesti!
22-11-2023 09:29 AM - editat 22-11-2023 09:30 AM
O problema legata de abonamentul de tv+internet, mai precis legat de factura, am semnat cu contract cu o anumita suma, ulterior am primit o instiintare ca fiecare serviciu se va majora cu cate 1eur, iar acum factura a crescut cu 50%, fara vreo instiintare, fara restante, in conditiile in care platesc in ziua in care factura este emisa deci nu se pune problema de asa ceva
Ps: factura crescuta cu 50% a venit dupa cateva luni in care am platit serviciile deja majorate cu cate 1 eur.
22-11-2023 09:35 AM - editat 22-11-2023 09:36 AM
Aha... Da, problema este cunoscuta. S-au marit abonamentele cu cate 1 euro /serviciu, intr-adevar. Deci daca ai internet si TV, vei avea din start 2 euro in plus la factura.
Notificarea, din cate stiu, a fost trimisa undeva pe pagina a doua a facturii de dinainta modificarii. Deci daca modificarea si-a produs efectele de luna asta, posibil ca notificarea sa fie pe factura de luna trecuta.
De asemenea, in functie de vechimea abonamentului, se poate ca unele reduceri sa fi expirat. De exemplu, daca au fost reduceri la Netflix/HBO sau mai stiu eu ce, si a expirat perioada, si nu s-a oprit subscrierea pentru ele, vor merge in continuare cu plata pe factura.
Deci, trebuie comparata o factura "normala" (posibil redusa) cu una mai noua, neredusa, si cu marirea de 2 euro. Si comparat concret ce s-a adaugat si unde. Asta ar fi recomandarea mea.
Dar da, pentru modificari pe abonament, din pacate trebuie sa iei legatura cu un consultant.
Sper sa reusesti sa rezolvi asa. 🙂 Te asteptam in Comunitate cu vesti bune.
la 22-11-2023 09:40 AM
Pai tocmai asta e problema, majorarea cu cate 1 eur a fost facuta cu cateva luni inainte si am platit cu 2 euro in plus lunile astea, insa acum mi a mai pus inca 2 euro, nu beneficiez de niciun serviciu netflix/hbo etc. Am comparat facturile si sunt identice insa doar sumele sunt diferite si nu inteleg de ce. Incerc sa iau legatura cu ei..
la 22-11-2023 09:48 AM
Aha... Deci ai primit doua valuri de mariri, fiecare de cate 2 euro? In cazul asta, da, trebuie vazut ce s-a intamplat pe cont...
Daca e ceva si putem sa te ajutam, suntem aici. Sa ne spui daca ai reusit ceva. 🙂
la 22-11-2023 10:01 AM
Practic da, doua valuri de mariri .. o sa revin daca rezolv ceva
la 22-11-2023 10:00 AM
Salutare!
Eu intru de fiecare dată, apelând 300 apoi 1-1-1-0 sau 1-2-2 , chiar dacă trebuie să mă identific cu ultimele 6 cifre din CNP, când îmi cere acest lucru Djia.
In situația descrisă de tine, recomand sesizare scrisă din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sper să reușești!
Baftă!
la 22-11-2023 11:58 AM
Cum pot loa legătură cu cei de la orange
22-11-2023 12:02 PM - editat 22-11-2023 12:03 PM
Prin apel gratuit la 300 de pe orice numar Orange, sau 0374300300 de pe un numar din alta retea. Selectezi 1 daca esti client Orange, 2 daca esti client preluat de la Telekom.
Ai la dispozitie si chat-ul Djingo de pe www.orange.ro/contact, ii soliciti robotului "Transfer operator", de asemena, poti lasa un mesaj tot accesand link-ul de mai sus.
Mai ai la dispozitie si numarul 401, doar pentru abonatii Orange, unde ai acces direct la un consultant, fara robot, primele 40 de secunde sunt gratuite, apoi se tarifeaza cu 0.15 euro/minut
la 22-11-2023 12:05 PM
Salut, @user_18049577. ”Pe cei de la Orange” îi poți găsi oricând în orice Shop (dacă dorești un dialog față-n față), sau contacând serviciul clienți, prin oricare din metodele de contact de aici. Număr de telefon? Cel pe care-l regăsești inclusiv în pagina de contact: 0374 300 300 (sau simplu 300 de pe un telefon mobil din rețeaua Orange). Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor