la 24-06-2023 12:22 AM - editat ultima oară la 24-06-2023 09:11 AM de DanielaH
O întrebare puțin bizară.
Dacă îmi fac/prelungesc abonament cu telefon pe 24 de luni.
După o lună-două mor.
Ce se întîmplă?
la 28-06-2023 11:43 AM
Salut,
Abonamentul va fi reziliat in mod automat prin prezentarea certificatului de deces, de catre rudele titularului, iar ratele se vor anula.
Rezilierea se poate face si in magazinele Orange, insa, daca nu se prezinta nimeni nu certificatul de deces, contractul se va derula in continuare.
la 24-06-2023 12:45 AM
@Bumbi: răspuns simplu: abonamentul va fi reziliat la cerere sau va acumula datorii pâna oarecare "moștenitori" se vor sesiza by default sau vor fi căutați și identificați de recuperatorii de debite.
la 24-06-2023 01:30 AM
Mostenitorii sunt obligati sa anunte decesul si abonamentul va fi inchis,dar nu stiu ce se intampla cu telefonul. Ma gandesc ca intra o asigurare in functiune si aparatul ramane mostenitorilor.
la 24-06-2023 07:16 AM
Oare scrie undeva de moștenitori și obligațiile acestora? Poate nici nu există sau nu sunt clar definiți. Sunt doar posibile persoane, care nu e neapărat să fie fiu/fiică, copil al....fostului.
la 24-06-2023 02:03 PM
Orișiunde mergi, totul este individual.
Nu merge nimeni cu neamurile trecute pe contracte și nici în termeni și condiții nu este menționat acest lucru.
la 24-06-2023 02:07 PM
Sa nu mai spun, un individ poate avea o familie mai restrânsă sau mai numeroasă....
la 24-06-2023 05:51 AM
daca mostenitorii nu anunta sigur compania va emite facturi se vor acumula datori si recuperatori vor cauta persoana 🙂 asa se va intampla teoretic...
Nu sunt de acord ca recuperatori vor cauta si mostenitori - nu are rost deoarece abonamentul este "personal" nu familial 🙂
Eu personal am acest caz la rds-rcs - unchiul meu a murit nu are nevasta si nici copiii - am fost personal sa depun cateva "acareturi" ce le avea de la rds-rcs cu o copie a actului de deces si am fost refuzat ca nu aveam originalul (pur si simplu originalul era in posesia altui neam care locuieste in Busteni) dupa ce mi s-a ridicat tensiune la refuzul "muncitoarei" din magazin m-am ridicat am scos din sacosa simul -un capat de cablu fibra si decodoru si le am lasat pe masa dansei si iam replicat sa caute "ei" mortu sa-i ceara reziliere sau sa recupereze datoriile - nici nu ma intereseaza ce vor emite ei - casa unchilui se va vinde ...
la 24-06-2023 07:08 AM
Da @mihai_13 , dar dacă nu anunță nimeni, acel "personal" nu se stinge by default, ci adună creanțe, iar recuperatorii abia așteaptă "obiectul muncii".
la 24-06-2023 07:58 PM
sa se duca la cimitir sa recupereze 😂 - abonamentele sunt personale nu implica nimic in afara de titular.
la 24-06-2023 06:16 AM
Salutare!
Cu o copie a certificatului de deces, moștenitorul/ îi vor anunța acest lucru și totul se va închide. Sunt destule cazuri!
la 24-06-2023 07:12 AM
Și ce se întâmplă dacă nu anunță nimeni? Unde se "aruncă" răspunderea moștenită? Pentru că, pentru mine e clar: NIMIC nu se pierde, TOTUL se transformă.
la 24-06-2023 08:00 PM
probabil ca cel care va cumpara imobilul poate avea 'probleme" cand va cere instalarea de sevicii la acea adresa - cu toate ca nu este normal sa aiba... noroc ca sunt multe variante ...
24-06-2023 07:56 PM - editat 24-06-2023 08:01 PM
Viorel fii "geana" am scris ca m am dus cu o copie si nu au "inghitit"...
la 24-06-2023 07:59 PM
Mi se pare o prostie. Eu am dus pentru vreo două persoane, dar la Orange și tot copii, și s-a rezolvat imediat.
la 25-06-2023 08:11 AM
ei uite ca sa vezi ca si in alte retele mobile in alte reprezentante in speta rds-rcs sunt angajati "degeaba" sau cu carente legislative care daca ai intrat in "magazinul" lor cred ca ei sunt Regi si tu supusul lor 🙂 - asta ca sa nu se mai vorbeasca ca la reprezentantele Orange sunt angajati mai putin buni...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor