la 03-04-2024 07:25 PM
Am primit online un nou abonament de servici de la orange cu care nu am fost de acord.Am trimis formularul de retragere primit în contract,completat în limita celor 14 zile care mi sa spus abonament ca am dreptul sa accept sau nu.Deja am trimis și echipamentele .
În cât timp se produce închiderea definitiva a abonamentului, având în vedere ca am trimis formularul de readere servici din abonament .
la 03-04-2024 07:34 PM
Salutare!
Ai și un număr de înregistrare la acel formular de retragere?
Oricum, mă gândesc că ai predat echipamentele in baza un proces-verbal de predare-primire!
Normal, ar trebui să se rezilieze în 30 de zile, dar numai să fi ajuns in timp util unde trebuie acel formular. Dacă nu l-ai trimis online, nu știu ce să zic!
la 03-04-2024 08:43 PM
În contract spune 14 zile sa acept sau nu .
Nu sa aștept 30 de zile ...practic e ultimul meu cuvânt cu ei .Ei mi au expediat formularul și condițiile de acceptare sau nu în 14 zile .
la 03-04-2024 08:53 PM
Dar trebuie să ai număr de înregistrare la acel document.
la 03-04-2024 08:56 PM
Ce înseamnă "abonament de servici"? Dacă este un abonament oferit de angajator ție angajatul pentru utilizare în scop profesional, și ni dorești acest abonament, atunci refuzul se discută cu angajatorul, acesta fiind decidentul anulării sau alocării abonamentului unui alt angajat.
la 04-04-2024 10:40 AM
@Flavius4566, este vorba despre un abonament nou (număr nou) sau despre prelungirea unui abonament existent? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
la 04-04-2024 02:48 PM
Au trimis înștiințare cu marire 2 euro serviciu ,nu am fost de-acord, ei mi au făcut o oferta cu nou contract ,în care se regăsește formularul de retragere ,l am completat și l am trimis ca nu îl doresc și nici alta oferta nu vreau .Eram la ei din 2011 și cerea 10 euro pe serviciu tv cu doua receivere ...când dacă făceam contract nou plăteam...iar la digi e 6 euro .....a preluat ei telekomul dar ii va prelua și pe ei alți, mai ales ca nu mai au canalele de sport orange ...
La sate digi e cu fibra peste tot cu 25 de lei...la ei fibra unde au e vreo 45 ...merg spre faliment din păcate
la 06-04-2024 09:36 AM
Așa am pățit și eu,la telefon mi sa oferit o ofertă și am primit alta cu care nu sunt de acord.😡😡😡
Niste HOTI și nenorociți,acum daca închid abonamentele îmi cer costuri.
la 06-04-2024 09:44 AM
Salut
Asta se întâmplă când mergi pe încredere.
Trebuie ceruta o oferta scrisă înainte de semnarea contractului.
la 06-04-2024 09:56 AM
Și dacă eu astăzi am 15 zile de la oferta lor de **beep** mă pot muta la alt abonament cu o ofertă mult mai bună și mult mai serioși?
Și bineînțeles nu le plătesc nimic pt că nici ei nu sunt serioși.
06-04-2024 10:09 AM - editat 06-04-2024 10:10 AM
Tu cunoști situația cel mai bine.
Însă o negociere ar fi mult mai utila având n vedere că au trecut cele 14 zile.
la 06-04-2024 10:31 AM
Personal prefer abonamentul.
Prepay nu este rentabil deoarece necesita costuri mai mari și beneficii mai puține.
Atât timp cât ești atent la semnarea contractului/rezilierea contractului nu vor fi probleme.
De aceea înainte de a rezilia/semna un contract trebuie realizată o informare despre procedura ai condiții.
06-04-2024 10:45 AM - editat 06-04-2024 10:50 AM
Da….numai ca la abonament ai sanse sa te trezesti cu abonamentul marit peste noapte. Si…nu prea ai cum sa ocolesti asta, pentru ca mai nou, vei avea o clauza care permite furnizorului sa faca asta. Deci….depinde cum vezi lucrurile. Eu prefer sa platesc poate mai mult si sa pot pleca oricand, fara costuri, decat sa ma trezesc ca mi se mareste abonamentul peste noapte, si daca vreau sa plec, trebuie sa platesc despagubiri...
E cu dus si intors, si da, trebuie puse in balanta beneficiile vs dezavantaje.
Acuma, nu stiu exact daca la acelasi pret (as fi comparat un abonament de 5.5Euro fata de o optiune de 5 Euro, pentru ca la prepay nu ai TVA inclus), primesti mai mult la abonament decat la prepay. As fi zis ca ai mai multe resurse la prepay, dar posibil sa ma insel.
Anyway, din punctul meu de vedere, pretul si resursele (pe care cel mai proababil nu le vei consuma oricum) nu merita tot stresul si toti nervii pierduti cand fie ti se mareste abonamentul peste noapte, fie vrei sa reziliezi acel abonament si ti se ignora cererea de reziliere, fie trebuie sa stai sa te certi in telefon cu unul si cu altul.... Fie…faptul ca ceri o oferta si primesti alta. Saau…faptul ca te duci sa faci o schimabre de SIM si te trezesti cu abonament nou. Toate astea…puse cap la cap, pentru mine nu justifica costurile poate mai reduse sau resursele poate mai mari de la abonament.
06-04-2024 10:51 AM - editat 06-04-2024 10:53 AM
Am abonament de mai bine de 12 ani și nu am avut nici un stres.
Chiar și cu mărire abonament am oferta mult mai bună ca la prepay.
Citește condițiile și clauzele din contract și nu vor fi probleme.
Eu daca am o clauză de mărire abonament in contract este normal sa o iau în calcul pe parcursul celor 24 de luni.
Când calculez cat voi avea de plătit in perioada contractuala voi lua în calcul și marirea.
06-04-2024 11:02 AM - editat 06-04-2024 11:06 AM
Clar. Trebuie citit contractul inainte de semnare. 🙂 Nu stiu, eu am avut experiente destul de neplacute cu abonamentele, motiv pentru care, de multi ani sunt pe prepay, si foarte multumit de asta. Nu duc lipsa de nimic. Nu consum niciodata resursele incluse, si daca ar fi sa-mi doresc ceva, ar fi poate un configurator prin care sa pot face schimb intre ceva ce am prea mult, si ceva ce nu am deloc. De exemplu minute internationale pentru SMS-uri internationale. Sau MMS-uri pentru date mobile. O chestie de genul asta. Momentan nu exista. Si probabil ca nu se va implementa niciodata, cu toate ca se poate, si, intr-o oarecare masura, a si fost implementat in trecut.
Dar asta ar fi singura chestie pe care mi-ar placea sa o am la prepay. Asta, si eventual cateva minute conferinta. Dar acolo e o discutie mult mai ampla. Si, cu toate ca serviciul exista la abonamente, foarte multi nu stiu ca el se taxeaza la tarife standard, ceea ce inseamna ca vei intra automat pe cost suplimentar. Venind de la Vodafone, unde serviciul se taxeaza normal, cand ajungi la Orange si faci un apel de genul asta si te trezesti cu cateva zeci de euro cost suplimentar, iti cam vine sa pleci de tot de la Orange si sa nu-ti mai faci niciodata abonament. Si, din pacate, nu scrie nicaieri in contract faptul ca minutele conferinta nu sunt incluse in abonament. Dar, cum ziceam, asta e deja alta discutie.
Oricum, sunt perfect de acord ca in momentul in care faci un contract, orice contract, e bine sa-l citesti cu atentie. Si daca sunt chestii pe care nu le intelegi, sau nu ti se par ok, sa intrebi, sa le discuti, sa le clarifici, pana sa-l semnezi. Odata semnat, se considera ca ai citit si esti de acord cu cele mentionate in acel contract.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor