la 01-03-2021 04:26 PM
De cateva zile citesc cu foarte mare interes pataniile clientilor Orange, unii dintre ei, momentan, mai bine zis - aceea cum ca s-au trezit oamenii cu abonamentele marite fara notificare clara, expres, separata, cum e normal. Ce facem, Orange? Preluam nu doar reteaua fixa a Telekom, dar si comportamentul mizer, de inselaciune si de inducere in eroare? Vad ca pe zi ce trece aud tot mai des de practici de acest gen.
Eu nu am avut inca vreo marire si sper sa nici nu am, ca oricum platesc destul si cu siguranta eu nu las lucrurile asa daca se va intampla asta.
Un punct oficial cine ne da si noua, clientilor? Toti se fac ca ploua pe aceste subiecte. Chiar nu mai poti avea incredere in niciun furnizor din tara asta. De fapt, cred ca poti, ala fiind Digi, fara nicio rusine sau jena. Nu am auzit de asa practici la ei.
Discutia e continuata si aici: https://forum.softpedia.com/topic/607200-ce-se-ofera-la-retenie/page__st__17532#entry27588804
la 01-03-2021 10:27 PM
la 02-03-2021 06:37 AM
la 02-03-2021 08:23 AM
la 02-03-2021 08:47 AM
la 02-03-2021 10:26 AM
la 02-03-2021 10:42 AM
la 02-03-2021 12:20 PM
la 02-03-2021 12:44 PM
la 02-03-2021 01:26 PM
la 03-03-2021 01:07 PM
la 03-03-2021 02:34 PM
la 03-03-2021 04:54 PM
la 04-03-2021 12:06 AM
la 04-03-2021 09:37 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor