anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Furt cartela SIM - plătesc în continuare pentru abonament?

Daniel31
Începător

Odată ce mi-am suspendat contul pentru motive de furt plătesc în continuare pentru abonament?

1 Soluţie acceptată‚

Editul16
Angajat Orange

Salutare, @Daniel31

Prima data, trebuie sa iti blochezi cartela SIM, fie din aplicatia MyOrange, fie prin apel la 300, pentru a evita orice posibila utilizare frauduloasa a cartelei tale.

Iar mai apoi, poti merge in orice magazin Orange cu actul de identitate si iti poti ridica noul SIM, cu acelasi numar de telefon. 

Iar ca si raspuns la intrebare, pierderea cartelei SIM, din pacate nu iti revoca obligatia de a achita. 

Sper ca ti-am fost de ajutor,

Eduard

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Salutare!

Daca a fost declarat SIM-ul furat, da, vei plati in continuare. Se poate emite oricand un SIM nou (si ar fi trebuit sa fi fost informat ca ar trebui sa primesti un SIM nou) pentru utilizarea in continuare a serviciilor (nu este motiv de incetare contract).

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Normal că plătești. Mergi la un magazin Orange cu cartea de identitate și sim-ul se va înlocui fără probleme, în cel mai scurt timp, iar tu poți să folosești în continuare serviciile fără probleme.

Baftă multă!

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Pentru abonamente, acestă întrerupere temporară a serviciilor Orange (Orange Romania Communications) nu implică rezilierea contractului de abonament. Factura ta Orange (Orange Romania Communications) se va emite în continuare şi va conţine contravaloarea abonamentului şi opţiunilor active şi a eventualelor costuri suplimentare înregistrate până la momentul suspendarii.

https://www.orange.ro/help/servicii-pentru-abonamente/pierderefurt 

https://www.orange.ro/help/ce-fac-daca-am-pierdut-sau-mi-s-a-furat-telefonul 

Până în momentul suspendării numărului ești responsabil și pentru costurile suplimentare.

După vei plati valoarea abonamentului conform contractului până la reconectare.

Editul16
Angajat Orange

Salutare, @Daniel31

Prima data, trebuie sa iti blochezi cartela SIM, fie din aplicatia MyOrange, fie prin apel la 300, pentru a evita orice posibila utilizare frauduloasa a cartelei tale.

Iar mai apoi, poti merge in orice magazin Orange cu actul de identitate si iti poti ridica noul SIM, cu acelasi numar de telefon. 

Iar ca si raspuns la intrebare, pierderea cartelei SIM, din pacate nu iti revoca obligatia de a achita. 

Sper ca ti-am fost de ajutor,

Eduard