anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Este legal sa schimbe unilateral Orange tipul tau de abonament?

vlad_belizna
Începător
Seriozitate 0 din partea Orange!!!
Cu ce ne rasplateste Orange pentru ca suntrm abonatii sai? Pe mine m-a răsplătit cu modificarea unilaterala a trei contracte (abonamente) de telefonie mobila, in sensul majorarii cuantumului acestora si cu anularea reducerii de pret care o aveam pentru Abonamentul Family.
Explicatia lor a fost ca voi avea mai multe beneficii si despre "schimbare" am fost informat prin factura.
Care sunt beneficiile dedpre care vorbeste Orange, in afara de pretul marit la abonamente? Poate pe mine nu ma intereseaza alte facilitati, decat cele cu care am fost de acord la incheierea contractului, prin semnarea acestuia.
In 18 ani de cand sunt abonat la aceasta societate nu mi s-a intamplat asa ceva. Din 2003 si pana in prezent s-au modificat tipurile de abonamente, dar nu am fost obligat sa il schimb, decat in situatia in care am dorit acest lucru.
Sunt curios ce parere va avea Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorului.
11 Răspunsuri 11

FaraUnID
Campion certificat
Modificarea unilaterala de abonament este legala cat timp: - esti noitificat cu cel putin 30 zile inainte ca modificarea sa intre in vigoare - primesti alternativa rezilierii unilaterale a contractului fara plata altor penalitati; Orice modificare de contract se face prin act aditional cu data si numar de inregistrare. Acel aditional trebuie pus la dispozitia clientului fie pe email, fie in contul de abonat, fie trimis prin posta la adresa de corespondenta. S-a mai discutat despre aceste aspecte si depre soriciul gros al retelei #1 din Romania, care a decis sa modifice #NoapteaCaHotii unilateral un numar extrem de important de abonamente, iar acea notificare sa fie strecurata discret in factura de luna trecuta. https://comunitate.orange.ro/questions/2619103-incepe-orange-aplice-practici-inselatoare-mincinoase-clientii Cine a observat din timp a putut lua o decizie in acest sens, cine nu ..... este bun de plata in Reteaua #1

mihai_13
Maestru
Este foarte clar portocala vrea sa schimbe toate abonamentele de "tip vechi" iar daca esti notificat din timp ei nu au nici o problema (in schimb tu ai ca nu ai citit poate factura precedenta) ps:chestia cu reclamatie la OPC am citit-o de mii de ori pe forumuri diferite, 90% dintre cei care ameninta ca vor face reclamatie nu o fac.

FaraUnID
Campion certificat
De regula aceste repozitionari sunt efectuate pe abonamente care sunt in perioada contractuala zero si care sunt iesite din oferta comerciala. Plangerile catre ANPC / ANCOM pot vea rezultat daca sunt in numar mai mare. In caz contrar, dupa ce depui o asemenea plangere iar ANPC merge peste ei, o sa te contacteze un sefut din reteaua #1 in prezenta comisarului ANPC si o sa te intrebe cum vrei sa se rezolve amiabil problema. Daca vrei poti rezilia, poti trece pe prepay sau de poti porta fara alte explicatii.

Umilit_si_eu
Începător
Dar de ce nu se transmite prin mesaj text sau apel telefonic ? Sa notificati prin notificare pe anexa facturi electronice? Si cele 30 de zile sa expire in 28 ! ...

Dorin4
Începător

EU AM PRIMIT O ATENTIONARE CA SE VA MARI CONTRACTUL SI IMEDIAT LE-AM TRIMES MESAJ CA NU SUNT DE ACORD SI SA-MI REZILIEZE CONTRACTUL SI LE-AM DAT NR. DE TELEFON CA SA FIU CONTACTA.. NIMIC NU S-A INTAMPLAT DOAR CA MI-A VENIT FACTURA MARITA CU 15 LEI. NU STIU CE SA FAC.SUNT PLECAT DIN TARA,CU NR. DE TEL. FIX NU MA GASESC,

Daca mesajul trimis a fost ca raspuns la SMS, nu stiu daca il primeste cineva. Refuzul necesita o perioada de 30 de zile pentru procesare (sau, de obicei, pana la urmatoarea factura).

AM TRIMES RASPUNSUL CA DACA URCA PRETUL NU SUNT DE ACORD SI CER REZILIEREA CONTRACTULUI PE DATA DE 30-10(OCTOMBRIE )DECI ESTE MAI MULT DE O LUNA.

MAI MULT AM DAT SI NR. DE TEL. SA FIU SUNAT. INCERC SA INTRU IN CONTACT CU EI. AM DAT NR. DE TEL FIX. CNP SI SPUN CA NU LE GASESTE

Prin ce metoda ati notificat Orange ca nu sunteti de acord cu majorarea? Eu astept un raspuns la un mail privind "Despagubiri conform contract" de 180 lei in conditiile in care in factura lunii trecute mi se spunea mi se va mari factura si, daca nu sunt de acord, pot rezilia ... fara despagubiri.

Conform codului civil, daca platesc ratele ramase fara ca factura sa fie modificata, inseamna ca voi fi de acord cu ea (suma facturata). Astept pana pe 15.12 un raspuns (sper cu eliminarea despagubirii), altfel voi cere arbitrajul ANPC.

am trimis înștiințarea prin yahomail la rezilieri @orange.

DanUn
Junior

Incearca sa negociezi ...eu am reusit..