anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Downgrade la abonament în timpul perioadei contractuale

TheSpecialist
Maestru
Se poate face downgrade la abonament în timpul perioadei contractuale?
Întreb pt ca eu mai am pe un număr cca 6 luni de contract și o domnișoară de la un Store mi-a propus reducerea abonamentului de la 26 la 19 euro, cu beneficiile aferente. Dat fiind faptul ca am mai avut experiente neplăcute în Store ( am primit o oferta care a fost infirmata ulterior în Shop și la Relații Clienți) as vrea și părerea voastră.
1 Soluţie acceptată‚

Ciucuras
Cunoscător certificat
Dacă perioada ta contractuala are mai puțin de 6 luni poți cu siguranță sa îți refaci abonamentul pe o suma mai mica. Eu am întâlnit aceasta problema. Am sunat la relații cu clienții pentru schimbare contract și mi-au spus ca nu pot micșora contractul dacă am mai mult de 6 luni din contractul actual, în schimb, dacă doresc mărirea sumei abonamentului nu e nicio problema îl pot schimba în orice perioada contractuala

Vizualizare soluţie în postul original

51 Răspunsuri 51

Ciucuras
Cunoscător certificat
Dacă perioada ta contractuala are mai puțin de 6 luni poți cu siguranță sa îți refaci abonamentul pe o suma mai mica. Eu am întâlnit aceasta problema. Am sunat la relații cu clienții pentru schimbare contract și mi-au spus ca nu pot micșora contractul dacă am mai mult de 6 luni din contractul actual, în schimb, dacă doresc mărirea sumei abonamentului nu e nicio problema îl pot schimba în orice perioada contractuala

Alex_G_
Cunoscător
Tu ai spus ca mai ai circa 6 luni de contract. In cazul asta încearcă sa revii cu un apel către relații clienti sau sa mergi in orange shop atunci când mai ai 3 luni și este posibil sa ti se confirme oferta.

Ascary
Campion certificat
Până la urmă de asta este contract,că sa fie respectat. Într-adevăr,unele abonamente mari sunt împovărătoare la un moment și de aceea este bine sa ne gândim de doua ori înainte de al încheia oricât ni s-ar părea de atrăgător la început.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu nu am avut niciodată probleme în Orange Store.

Alex_G_
Cunoscător
Eu am întâmpinat niște probleme in Orange Store, de mai multe ori. Pe atunci eram mai mică și nu știam ca doar Orange Shop este magazin direct Orange, iar ceilalți sunt doar parteneri care au ca scop încheierea cât mai multor contracte. Însă am avut noroc ca de fiecare data am zis ca mai întreb și in alta parte și astfel ajungeam mereu la un Orange shop unde rezolvam problema simplu și ușor.

Ascary
Campion certificat
Așa este,chiar și astăzi multa lumea nu face diferența între magazinele proprii Orange și magazine partenere. De multe ori soluțiile sunt doar in orange shopuri

Miha_Z
#StarMember
Eu am incheiat abonamente in ambele parti si n-am intampinat probleme. Ce-i drept ma duceam si la cunoscuti si-mi prezentau cele mai bune oferte. Dar m-am nimerit si-n magazine Store si personalul era slabut pregatit.

Laura_cio
Senior
Da, in ultimele 3 luni de perioada contractuala.

Razvan
#StarMember
Acum 14 ani, abonamentul Orange l-am încheiat la un magazin partener Orange, în oraș nu exista Shop. Eu zic ca oferta este pe bune și sa nu mai stea pe gânduri, sa accepte și să-și optimizeze costurile. Înainte de a semna noul contract, nu strica să-l citească câteva minute.

Romeo_
Senior certificat
Eu stiam ca se fac doar upgrade-uri nu si downgrad-uri dar nu am mai fost de ceva vreme intr-un shop si cred ca sau mai schimbat chestii intre timp

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Sincer, sunt și eu în situația asta, dar nu-mi mai dădeam seama. Aveam un abonament de 18 euro și perioadă contractuală până prin octombrie 2020. În luna martie (2019), mi s-a propus, tot într-un Store, divizarea abonamentului în două, adică unul de 10, iar celălalt de 8. Pe cel de 8, pot să-l închid după 6 luni. Am primit contract și am verificat la Serviciul clienți dacă este așa, de unde am și primit confirmarea celor afirmate. Deci nu văd vreun impediment, dar trebuie să verifici dacă este în regulă. Am și întrebat pentru ce fac treaba asta ( mă cunosc cu ei) și mi-au spus că pentru optimizarea costurilor, lucru destul de curios și interesant totodată.

Miha_Z
#StarMember
Vio73 daca este vorba de un singur abonament cum adica l-au divizat in doua ca nu inteleg?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Mi-au făcut unul de 10 și altul de 8, adică 2 abonamente.

Miha_Z
#StarMember
Sincer nu mi se pare ok aceasta politica. Deci tu mai aveai de platit un an jumatate un abonament de 18 euro, pe care ti-l divizeaza, deci practic cand vei mai avea un an de perioada contractuala tu vei plati 10 Euro. Tu ai iesit in castig acum, dar cum de au fost de acord ei sa piarda inca 6 luni plata a 8 Euro, pana ajungeai la early upgrade? Mi se pare ciudata treaba.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Nu știu detalii, dar pot să-ți spun că eu am prelungit mereu acest abonament la 18 luni și probabil că acesta a fost un atuu., deci nu am stat la 2 ani să negociez.