anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Din luna Noiembrie mi s-a dublat abonamentul. Cum este posibil?

Madalina4
Începător

Din luna Noiembrie mi s-a dublat abonamentul. Cum este posibil?

5 Răspunsuri 5

And04
Senior

Salutare, @Madalina4 

Ai avut cumva vreo reducere aplicata pana acum? Ma gandesc ca daca s-a dublat, poate ca a expirat acea reducere.

Chiar daca s-au scumpit abonamentele cu cate un euro/ serviciu, tot nu se ajungea la dublarea pretului...

Pe factura nu e nimic mentionat in plus fata de facturile anterioare?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Bună@ Mădălina,

Poate ai avut Netflix gratuit un an și nu l-ai dezactivat, iar după un an, îti vine pe bani. De asemenea, sunt abonamente care în primul an au fost la jumătate de preț sau pot fi alte chestii de genul. Urmăreste la detalii factură de unde provin acestea și te lămurești relativ repede!

Baftă!

arsradu
#StarMember

Buna Madalina,

Verifica urmatoarele aspecte pe facturile precedente:

1. costul serviciilor

2. reduceri aplicate

3. cost suplimentar

In general, cel putin una dintre lucrurile de mai sus ar putea sa cauzeze o factura mai mare.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Compară factura din noiembrie  cu cea anterioară și vezi diferențele de costuri și de servicii.

Noi suntem tot clienți Orange și nu putem sa vedem ce e pe contul tău.  Doar daca ne pui poze cu factura mărită și cea anterioară, ștergând detalii personale (adresa, număr de telefon), putem vedea diferențele și să îți dăm o explicație logică.

Pololică
#StarMember

A trecut noiembrie, a trecut decembrie si acum suntem (aproape) la jumatatea lui ianuarie. Noi, comunitatea, nu te putem ajuta decat cu sfatul sa verifici ultimile 4 facturi emise (octombrie-ianuarie) si sa vezi daca reducerile primite au ajuns la scadenta (adica ai avut reduceri de 6-12-24 luni).