la 25-06-2023 12:49 AM
Este posibil ca cineva să scoată un desfășurător al conversațiilor, dacă se dă drept a fi eu?
25-06-2023 09:42 AM - editat 25-06-2023 09:49 AM
Banuiesc ca intrebarea era in contextul unui eventul apel telefonic la Relatii Clienti. Si...da, atat timp cat poate sa dovedeasca ca esti tu, operatorul n-are de unde sa știe. Cu toate astea, din cate stiu, se pun niste intrebari de securitate, inainte de a se oferi informatii confidentiale. Deci....daca nu cumva e cineva foarte apropiat, e putin probabil sa le primeasca. Dar din nou, teoretic, atata timp cat reuseste sa treaca de acele intrebari de autentificare, nu vad de ce n-ar putea sa obțină acea informatie.
Cu toate astea, dupa cum ziceau si colegii mai sus, tot ce poate sa primeasca eventual acea persoana este un desfasurator al numerelor formate. Nu si continutul apelurilor/mesajelor.
De asemenea, daca vrei sa fii sigur ca a cerut cineva lucrul asta in numele tău, dar fara acordul tau, tot ce trebuie sa faci este sa intrebi. Da un telefon la Relatii Clienti si intreaba. Ar trebui sa existe un istoric al solicitărilor (plus eventuala inregistrare a apelului).
la 25-06-2023 06:15 AM
Salutare!
Nu înțeleg exact la ce te referi, dar dacă are acces la My Orange-ul tău, normal că poate.
25-06-2023 07:53 AM - editat 25-06-2023 07:53 AM
@Alexandru14: Bun venit în Comunitate. Desfășurătorul se poate ușor accesa din contul MyOrange (dacă există) asociat numărului tău Orange. Dar conținutul mesajelor se va regăsi DOAR pe telefonul tău.
25-06-2023 09:42 AM - editat 25-06-2023 09:49 AM
Banuiesc ca intrebarea era in contextul unui eventul apel telefonic la Relatii Clienti. Si...da, atat timp cat poate sa dovedeasca ca esti tu, operatorul n-are de unde sa știe. Cu toate astea, din cate stiu, se pun niste intrebari de securitate, inainte de a se oferi informatii confidentiale. Deci....daca nu cumva e cineva foarte apropiat, e putin probabil sa le primeasca. Dar din nou, teoretic, atata timp cat reuseste sa treaca de acele intrebari de autentificare, nu vad de ce n-ar putea sa obțină acea informatie.
Cu toate astea, dupa cum ziceau si colegii mai sus, tot ce poate sa primeasca eventual acea persoana este un desfasurator al numerelor formate. Nu si continutul apelurilor/mesajelor.
De asemenea, daca vrei sa fii sigur ca a cerut cineva lucrul asta in numele tău, dar fara acordul tau, tot ce trebuie sa faci este sa intrebi. Da un telefon la Relatii Clienti si intreaba. Ar trebui sa existe un istoric al solicitărilor (plus eventuala inregistrare a apelului).
la 25-06-2023 12:24 PM
Asta eram curios, daca printr-un apel la Relatiii Clienti, cineva poate sa primeasca desfasuratorul mesajelor de intrare/iesire si continutul acestora. Si daca suntem tot in topicul acesta, parola Thank You, poate sa fie resetata de altcineva, alta decat eu?
25-06-2023 12:45 PM - editat 25-06-2023 12:50 PM
Salut Alex,
Continutul nu, dar desfășurătorul cu numerele de telefon apelate (nu si primite), da...cu conditia sa reuseasca sa treaca de partea de securitate. Acelasi lucru se aplica si in cazul parolei Thank You. Ea e reprezentata de numărul de 6 cifre din seria si numarul de buletin/CI. Deci...oricine are acces la buletinul tau, sau iti cunoaste datele, are implicit acces si la parola Thank You inițială. Daca a fost schimbata intre timp (ceea ce e de obicei o idee buna), evident ca nu va mai fi la fel de ușor de aflat.
Cat despre schimbarea ei, da, se poate schimba si ea cu un apel la 300. Sau, una dintre celelalte mijloace de aici.
Deci, si aici intervine aceeasi chestie. Daca persoana respectiva poate trece de intrebarile de autentificare, si nu e nimic care sa-i dea de înțeles operatorului ca nu vorbește cu titularul de contract (cum ar fi o voce feminina la un contract pe numele unui barbat, de exemplu, sau invers), atunci...da, acea persoana va avea acces deplin la contul tău, la fel cum ai avea si tu. Pentru asta se si folosesc acele intrebari de autentificare, inainte de a oferi orice fel de informatii confidentiale. Pentru a preveni accesul neautorizat pe cont.
la 25-06-2023 01:05 PM
Am inteles.
Daca din setarile telefonului, am setat sa nu imi arata numarul de telefon cand am apelat o anumita persoana, in desfasurator va aprea numarul acela?
la 25-06-2023 01:26 PM
@Alexandru14: În al tău desfășurător... DA.
la 25-06-2023 01:35 PM
:(((....multumesc de raspuns
la 25-06-2023 01:54 PM
Cu plăcere. Problema e că acea opțiune e referitoare la ceea ce să apară la cel apelat, nu la cel care inițiază apelul. 😉
la 25-06-2023 05:44 PM
Nu stiu daca se da desfasuratorul prin apel telefonic, dar daca l-ar obtine altcineva decat titularul este ilegal, fiind fals privind identitatea si se poate face inchisoare pt furt de identitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor