De ce Orange refuza sa imi anuleze contractul pe numarul provizoriu, daca eu am anulat cererea de portare la ei?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2021 06:35 PM
AM facut o cerere de portare in Orange Shop si am facut un contract pe oferta de portare (cu tel Samsung Galaxy S21 cu pay-back). Cu aproximativ 27 de ore inainte de data stabilita pt portare, care era 09/09/2021, am facut o cerere de anulare a portarii in acelasi magazin. Dar au refuzat sa imi anuleze si contractul pt numarul provizoriu si sa imi preia telefonul, sa imi returneze avansul si telefonul pe care l-am dat la pay-back, spunandu-mi-se ca nu au dreptul sa faca asta (desi legea spune foarte clar ca am tot dreptul). Ce e de facut?
3 Răspunsuri 3

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2021 07:56 PM
@DanaP bine ai venit în comunitate. Ne poți spune, te rog în ce dată ai semnat contractul și s-a activat numărul provizoriu?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2021 08:00 PM
Pe date de 06/09, ora 15:40, am semnat cererea de portare si s-a semnat contracttul, iar pe data de 08/09, ora 15, am mers sa fac cererea de anulare a portarii si a contractului pt numarul provizoriu.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2021 04:02 PM
Salut, DanaP!
Intelegem din mesajul tau ca este vorba despre o situatie punctuala, ce necesita verificari suplimentare la nivel de cont/ contract.
Fiind vorba despre o problema mai compleza care implica informatii confidentiale, ea nu poate fi tratata in Comunitate. Te rugam, daca nu ai facut-o deja, sa iei legatura cu colegii nostri de la Serviciul Clienti 300 sau sa trimiti un e-mail completand formularul de aici https://www.orange.ro/contact/ . Colegii vor verifica situatia ta si vei primi un raspuns.
