anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce-mi schimbați tipul abonamentului???

Neracris
Începător
Nu gasesc ce-mi trebuie. Am primit un sms De la orange
"Salut! Incepand cu 19.03.2021 ai abonamentul Fun 8, cu 8 eur/luna (TVA inclus) si te poti bucura fara griji de cel mai rapid internet. Afla detalii despre abonamentul tau in My Orange https://www.orange.ro/myaccount/.
Am două abonamente, primul m-ati obligat sa-l măresc. Acum urmează al doilea???
Chiar vă bateti joc de noi?
Am avut si tv de la orange si am renuntat la el că am stat o săptămână fără tv.
Vreti sa renunț si la telefoane?
Cat de curând o să renunț DEFINITIV la orange (Nu puteti sa-mi măriți abonamentele când aveți chef). RUSINE!!!
9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember
Salutare! Dacă ai primit acest sms, ar trebui să suni la Serviciul clienți și să spui că nu ești de acord cu majorarea respectivă și probabil că veți găsi împreună o formulă amiabilă prin care să rezolvați problema. Succes!

Neaplicabil
Eu nu stiu cand o sa inteleaga Orange ca practici de genul asta nu lasa o impresie buna. Plus ca nu stiu cati dintre useri accepta noua "oferta". Dar probabil suficient de multi cat sa faca chestia asta rentabila. Cateva topicuri similare: https://comunitate.orange.ro/questions/2634065-mariti-abonamentele-acordul-partilor https://comunitate.orange.ro/questions/2633111-abonament-telefonie-mobila-majorare-suma-plata-lunara https://comunitate.orange.ro/questions/2630555-legal-schimbe-unilateral-orange-tipul-abonament https://comunitate.orange.ro/questions/2627409-modificat-abonamentul-9-euro-10-euro-instiintare Draga Orange, ca sugestie, in loc sa modificati unilateral abonamentele (pe mine unul nu ma afecteaza cu nimic, dar imi da multe motive sa nu vreau sa devin abonat in primul rand), n-ar fi mai frumos (si cu siguranta mult mai apreciat de abonati) sa INTREBATI inainte sa faceti orice fel de modificari contractuale? Faceti oferta, vedeti daca oamenii o accepta, si daca da, abia atunci puteti modifica abonamentul. Preferati sa pierdeti clienti decat sa ii pastrati pe cei existenti la pretul la care au semnat contractele? E mai convenabil sa castigi 0 Euro/luna de la un user in loc de 5,6,7,8 Euro cat platea inainte, pentru ca tu vrei cu cativa euro mai mult, fortat? Nu stiu. Eu unul nu inteleg chestiile astea. Serios. Nu are niciun fel de logica pentru mine. Asa cum nu inteleg de ce oamenii prefera sa-si faca abonamente in primul rand. Dar nah, asta deja e alta discutie. :) Sunt destul de sigur ca problema mare nu e marirea in sine. Problema e felul in care o faceti. Adica fortat si pe ascuns. Problema e una de comunicare in primul rand, dupa parerea mea. Si nu va aduce niciun fel de respect. Si poate nu va intereseaza aspectul asta, dar va asigur ca e mai important decat banii.

FaraUnID
Campion certificat
@Retaua #1 Inca o sugestie e imbunatatire si transparenta: In contracte speficati faptul ca Orange Romania = Stapan / Abuzator / Agresor / Camatar / Stat in Stat iar la denumire Client sa se specifice clar Sclav / Victima / Vaca de Muls / Fraier P.S. - Voi ati observat faptul ca in momentul in care ai problema "Toti consultantii nostri trateaza alte apeluri" , iar in momentul in care vrei sa zgarii hartia pentru 24 de luni, brusc, consultantii nostri nu mai trateaza alte apeluri !!!!!

Lucifer
Cunoscător
@arsradu eu personal am abonament din 3 motive: - Oferte la telefoane/rate pe factura - Am uneori nevoie sa fac apeluri internationale unde nu am minute incluse - Comoditate, adica nu trebuie sa fiu atent cand expira extraoptiunea la PrePay si sa fug repede (mai nou online) sa reincarc. La abonament pot sa trag destul de mult de timp, chiar sa aman plata facturii si sa am parte de resurse etc.

Neaplicabil
Abonamentele cu telefon in general vin cu un pret mai mare decat cele de voce fara telefon (cel putin asta e experienta mea din trecut). Si asta nu pentru ca includ pretul telefonului ci pentru ca "taxa pe jmecherie". Nu poti sa-ti faci un abonament de 9 euro cu telefon. Trebuie abonament de 15 euro, cu telefon. E doar un exemplu. Telefonul il poti lua in rate foarte usor de la Altex, cu un card de credit. Deci nu aia e problema. Apeluri internationale...probabil. Depinde. Eu am apeluri internationale incluse in extraoptiune, si sunt absolut suficiente pentru ce am eu nevoie. Dar nu zic nu, se poate ca la abonament sa ai mai multe, sau acces la alte destinatii cu minutele alea. Nu stiu. Pentru mine, nu e un motiv suficient de bun sa-mi fac abonament. Comoditate...aia da. :)) Dar ca si in cazul prepaid-ului, si factura aia trebuie platita la un moment dat. Si daca la prepaid, nu platesti, nu primesti, la abonament, nu platesti, risti sa ai probleme. Pentru ca ai un contract. Cumva, prepaid-ul te motiveaza sa fii mai ordonat. Ceea ce mie unul imi place.

Lucifer
Cunoscător
Am abonament de 10 euro cu net nelimitat + roaming inclus si iPhone luat in rate. Iar daca facem calculul 24 luni x rata lunara < pretul telefonului la liber cu vreo 2-300 de lei, depinde de unde il cumperi (si nu, nu e mai ieftin ca as fi folosit punctele Thank You). Nu intodeauna poti obtine o oferta buna la abonament la Orange, e ca la cazinou... (nu e omul de vina, am stat si eu vreo 18 luni pe un abonament prost cu un Huawei luat la "super" oferta care s-a stricat, iar Orange mi-a refuzat reparatia terminalului in garantie din cauza "contactului" cu lichide, smecherie veche, ce sa mai...). Uneori cea mai buna iesire din situatie e prepay/YOXO + telefon in rate pe cardul de credit, dar si aici pot aparea mici neplaceri pentru ca trebuie sa fii angajat oficial cel putin 4 luni la angajatorul actual ca o banca sa iti ofere produse de creditare. Orange nu te intreaba daca lucrezi oficial si te lasa sa achizitionezi chestii in rate. Daca scopul tau e sa economisesti cat mai mult, cel mai bine sa alegi o cartela digi la 2-3 euro lunar si un telefon SH/refurbished. Hope it helps 🙂

FaraUnID
Campion certificat
Daca reteaua #1 vinde un telefon cu X lei asta nu inseamna ca reteaua #1 cumpara acel telefon tot cu X lei. Reducerile pentru achizitii in sistem engross pot ajunge si la 50%. Prin urmare calculele de genul: pret abonament + rata lunara x 24 luni nu sunt cele mai relevante. Cand efectuati asemena calcule de moment, priviti in perspectiva si luati in calcul faptul ca pretul telefonului va scadea cu cca 30% in 6 luni, iar peste cca 1 an de zile actualul tau abonament va deveni usor depasit. Peste 2 ani acel abonament va fi cu adevarat antic. Pe langa asta: - ce te faci daca telefonul se strica iremediabil, este pierdut sau furat? Raspuns: Vei plati rate + abonament in continuare! - ce te faci daca ramai fara loc de munca? Raspuns: Vei plati rate + abonament in continuare! - ce te faci daca suferi un accident din care sa rezulte incapacitate temporara de munca, invaliditate sau deces? Raspuns: Vei plati rate + abonament in continuare! - ce te faci daca un membru al familiei necesita intervetie / tratament medical costisitor? Raspuns: Vei plati rate + abonament in continuare! Achiztia unui telefon mobil in rate este una din cele mai proaste investitii ever. De fapt nici macar nu este o investitie, ci mai degraba o cheltuiala. Un operator telecom din Franta (ceva in genul Digi la noi) a spus destul de clar faptul ca in momentul in care costurile de investitie sunt amortizare, daca cei mai scump abonament al lor este de 1 euro / lunar sunt pe profit. Legat de contactul cu lichidele si anularea garantiei...... Desi majoritatea producatorilior certifica telefoanele lor ca fiind IPXX, aceasta protectie nu este acoperita de certificatul de garantie. Institutiile competente in aceasta speta, din multe state, s-au autosesizat si producatorii ai fost amendati pentru practici comerciale inselatoare. Cred ca ar trebui sa solicitam si noi un punct de vedere din partea ANPC, pe acest subiect.

Lucifer
Cunoscător
Evident ca procurarea unui telefon mobil (in rate sau nu) nu este o investitie, cu anumite exceptii bineinteles. Ceea ce ai zis tu referitor la pierderea locului de munca e valabila la fel si pentru ratele pe cardul de credit. Nah, daca o luam asa, e mai convenabil sa iai in rate. Nu cheltui toata suma, iar atunci cand patesti ceva, ai ceva bani liberi la dispozitie.

Daniel_
Începător
La fel am patit si eu. M-am pomenit cu acel mesaj si am sunat imediat, dar surpriza... Nu s-a intamplat nimic. Desi operatorul a recunoscut ca orange a facut modificarea de capul lui, revenirea la abonamentul initial se va face cu luna urmatoare. Luna asta trebuie platit abonamentul nou. Practic Orange este un HOT DE BUZUNARE! Am la ei si abonament tv si net fix, la care voi renunta imediat ce expira perioada contractuala. La fiecare 2 ani ma lupt cu ei sa pastreze abonamentele intacte. De fiecare data incearca sa ma pacaleasca modificand abonamentul, apoi trebuie sa sun, sa fac sesizare si apoi se revine la ce am vorbit initial. Desi am o vecime de 20 de ani la ei, ma gandesc serios sa renunt si la abonamentele de voce.