anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date mobile consumate noaptea - Revin cu informatii

Adrian2021
Junior
Revin cu informatii
Abonamentul meu dar il foloseste cineva.
Activitati de noapte de ore tiirzi exemplu
2 martie 22.05-=49kb
3 martie 02.05=4kb
9 martie de 3 ori 02.22=6kb
05.02=77kb
6.48=1.535Mb
12 ,14,15,16, consum 6,171,16 KB.
18 februarie ora 23.18 min.44KB
23.19 min 310KB.
22.37 min 17KB
27 februarie 00.00min =1KB.
25 februarie 00.00 min=1Kb.
Informatiile continua.Ce se pote scrie sau transmite prin 1 KB.
As dori sa fiu ajutat si sa mi se explice daca e posibil.Multumesc.
8 Răspunsuri 8

Miha_Z
#StarMember
Buna @Adrian2021. Indicat este sa postezi acest lucru in intrebarea pe care ai postat-o mai devreme. Nu e indicat sa deschidem "n" topicuri pe acelasi subiect.

delfinas
#StarMember
Adrian, baga completarile la postarea initiala, nu deschide mai multe discutii pe acelasi subiect, pt ca se dilueaza si nu se mai intelege ce vrei, pt ce sunt completarile.

Miha_Z
#StarMember
Daca vrei raspunsuri mai exacte suna maine la relatii cu clientii, la 300 si ca sa intri in legatura cu un operator apesi tastele 520. Poate vor reusi ei sa-ti spuna exact de unde provine consumul.

Adrian2021
Junior
Eu sunt plecat in momentul acesta din tara si mai dureaza pina vin dar eu cred ca sunt mesaje pe WhatsApp.

Miha_Z
#StarMember
Daca tu esti titularul contului poti apela 0374300300, este numarul de la relatii cu clientii accesibil din afara tarii. Doar ei iti pot oferi informatii mai multe si mai exacte. Noi suntem clienti ca si tine si ne dam cu presupul.

delfinas
#StarMember
Intra in MyOrange si discuta pe chat sau suna la Serviciul Clienți, la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Accesul la acest serviciu este gratuit de luni până vineri între 8:00 și 20:00, sâmbătă – duminică și sărbatori legale între 09 :00 – 17 :00. În afara orelor de program, abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel. Detalii despre contact Serviciu Clienti: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-contactez-serviciul-clieni-187

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Așa zic și eu, că nu trebuia deschis alt topic, pentru că răspunsul este cam același. Ai vreo aplicație care rulează în fundal și consumă net. Trebuie intrat în setări și orite datele mobile. Vorbește cu persoana care folosește abonamentul respectiv și spune-i să facă aceste lucruri. Partea bună este că ai consum de date infim! La Serviciul clienți ți s-a spus cum iei legătura, chiar dacă ești în străinătate! Sincer, nu cred că ai nevoie. Baftă!

DanielaH
Moderator
@Adrian2021, pentru a nu dubla întrebările și pentru a păstra continuitate în situația expusă de tine și în comentarii, te rugăm să revii cu informațiile pe topicul deschis inițial (https://comunitate.orange.ro/questions/2682585-date-mobile-consumate-noaptea). Pe acesta îl vom închide. Mulțumim pentru înțelegere.