la 24-03-2023 11:05 PM
la 24-03-2023 11:14 PM
@Adam1: Bun venit în Comunitate. Înțeleg că ai abonamentul suspendat? Este cumva pentru întârzierea plății? Dacă da, pentru ”anularea suspendării” achiți restanțele și trimiți eventual o copie pe email la plati@orange.ro pentru urgentarea deblocării. Dar fiind weekend, posibil până luni să nu se întâmple nimic. Te așteptăm cu detalii / actualizări ale situației problemei tale.
la 24-03-2023 11:32 PM
Salut! Efectuează plata online și sună apoi la 300 pentru deblocarea serviciilor sau se vor debloca automat la ora 0:00 a zilei următoare, după ce sistemul va interoga automat plățile efectuate pe ziua anterioară.
la 25-03-2023 12:22 AM
Adam, bun venit in Comunitate!!!
Dupa cum ti-au spus si colegii, scapi de suspendare daca platesti factura restanta cat mai repede, ar fi cel mai bine sa achiti direct din aplicatia My Orange sau din varianta desktop (www.orange.ro).
Daca nu poti plati acum, poti cere amanarea platii.
Daca esti client ORO, ai detalii despre amanarea platii aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18
Daca esti client OROC, ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-aman-plata-unei-facturi-16588
la 25-03-2023 04:31 AM
Salutare!
Faci plata rapid, din My Orange și ai scăpat de suspendare. Chiar zilele trecute am ajutat pe cineva și în jumătate de oră a avut serviciile active. Dar i-au venit deja penalități pe factură următoare, din păcate.
Baftă!
la 27-03-2023 11:45 AM
@Adam1, ai efectuat plata? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor