anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum se poate anula un contract în cazul în care titularul de contract a decedat?

Dana83
Începător
Bună ziua! Cum se poate anula un contract în cazul în care titularul de contract a decedat?
1 Soluţie acceptată‚

teacher_
Specialist certificat
Salut! Trebuie să te prezinți cu certificatul de deces într-un Orange shop, sau poți trimite o cerere la adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro însoțită de o copie a certificatului de deces.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

teacher_
Specialist certificat
Salut! Trebuie să te prezinți cu certificatul de deces într-un Orange shop, sau poți trimite o cerere la adresa de mail serviciul.clienti@orange.ro însoțită de o copie a certificatului de deces.

FLo1
Campion certificat
@Dana: Bun venit în Comunitate. Ai un topic similar aici, cu soluție: https://comunitate.orange.ro/questions/2196815-intampla-abonamentul-orange-decedeaza-abonatul Sper sa te ajute.

Vio73
Campion certificat
Bună @Dana, Da, să meargă cu o copie a certificatului de deces la un Shop și se închid/e abonamentul/ele respective. Anul trecut am dus pentru cineva și s-a rezolvat foarte repede treaba. Condoleanțe!

Pololica
Senior certificat
Condoleante! Cum zic si colegii, trebuie sa ajunga o copie a certificatului de deces la Orange pentru a intrerupe furnizarea serviciilor (au nevoie de un document justificativ, altfel va treziti cu penalizari si facturi de plata dupa succesiune si va terbui sa le platiti). Ca recomandare: daca vrea cineva din familie sa pastreze abonamentul (in special daca e de servicii fixe), ar fi bine sa discutati intr-un Orange Shop. Eu am preluat numarul tatei din abonamentul mamei care decedase (ea avea numarul ei si numarul tatei, iar dupa deces, am preluat numarul tatei in abonamentul meu).

CrissAlina
Junior entuziast
Buna, faci o cerere la care atasezi o copie a certificatului de deces si o trimiti pe maill sau intr-un magazin Orange