la 03-03-2023 03:29 PM
Am 5 numere de înregistrare prin care solicit rezilierea contractului( perioada contractuala obligatorie expirata) încă din noiembrie. Solicitările au fost făcute în Orange Shop, dar și pe My Orange Messenger. De fiecare data mi s-a spus ca voi fi contactata, lucru care nu se mai întâmplă. Ce Dumnezeu sa mai fac??! Aaa...am trimis și sesizare pe email. Au trecut 45 de zile de atunci și nu am niciun răspuns, dar facturile se tot emit.🥺
03-03-2023 06:50 PM - editat 04-03-2023 06:16 AM
Salutare!
Trebuie să depui cerere din secțiunea Contact, adică de aici, dacă ai servicii de la Orange Romania:
https://www.orange.ro/contact/
Sau din link-ul de mai jos, pentru Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Completezi câmpurile existente și trebuie să primești număr de înregistrare pe email, imediat după ce trimiți mesajul, iar ei sunt obligați să te ajute! În 30 de zile ar trebui să ți se închidă abonamentele.
Nu mai pierde timpul cu telefoane sau prin magazine!
Baftă!
la 03-03-2023 06:48 PM
Încearcă sa suni și la 300 , vezi ce iti spune acolo legat de solicitările pe care le-ai făcut. Ar trebui sa aibă un răspuns clar. Eu de fiecare data când am făcut modificări importante la abonamente , am sunat la Relații Clienți și de fiecare data s-a rezolvat.
Alta varianta ar fi sa mergi in Shop , sa stai pe capul lor pana se rezolva problema.
la 03-03-2023 07:00 PM
Am sunat și mi-a promis ca voi fi sunata în următoarea zi lucrătoare. Mi-a rămas sa mai aștept!
Mulțumesc.
03-03-2023 06:50 PM - editat 04-03-2023 06:16 AM
Salutare!
Trebuie să depui cerere din secțiunea Contact, adică de aici, dacă ai servicii de la Orange Romania:
https://www.orange.ro/contact/
Sau din link-ul de mai jos, pentru Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Completezi câmpurile existente și trebuie să primești număr de înregistrare pe email, imediat după ce trimiți mesajul, iar ei sunt obligați să te ajute! În 30 de zile ar trebui să ți se închidă abonamentele.
Nu mai pierde timpul cu telefoane sau prin magazine!
Baftă!
la 03-03-2023 07:02 PM
Mulțumesc, voi apela și la aceasta soluție.
la 03-03-2023 07:03 PM
Poți să mai aștepți, dar dacă nu se întâmplă, nu prea ai ce face mai bine!
Cu drag și sper să rezolvi repede!
03-03-2023 10:05 PM - editat 03-03-2023 10:06 PM
Solicită rezilierea în My Orange la secțiunea contact sau apel la 300 și nr. de înregistrare al notificării. Apoi in termen de 30 de zile se vor rezilia abonamentele.
la 06-03-2023 09:19 AM
@FLORI3, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 06-03-2023 09:29 AM
Am luat legătura telefonic, dar încă nu s-a rezolvat nimic. Aștept sa fiu sunata. Între timp am retrimis sesizare pe email, mesaj din Contacte, pentru care am primit număr și o reclamatie la ANPC.
Am pus în aplicare toate sfaturile primite aici.
la 07-03-2023 01:49 PM
Va mulțumesc tuturor pentru sfaturi! În urma sesizării scrise făcute din secțiunea Contacte, Orange a luat legătura cu mine. Au reziliat contractele, au stornat facturile și si-au cerut scuze ( care, sincer, nu repara "neuronul" făcut zdrențe în 3 luni😄) , spunând ca a fost o eroare.
În urma experientei, nu recomand comunicarea prin My Orange Chat (Djingo), poate nici cea prin apel la 300 ( le-am folosit pe ambele fără rezultate), ci clar recomand în scris cu număr de înregistrare.
Mulțumiri încă o data!
Sa aveți o primăvara frumoasa!
la 07-03-2023 01:52 PM
Mulțumim mult pentru feedback! Mă bucur că până la urmă ai rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor