Buna ziua.
Dintre toata lumea care este in aceasta comunitate ati patit vreodata ca sa achitati o factura pe abonamentul pe care-l detineti, sa primiti mesaj de confirmare de la compania Orange ca ati achitat suma respectiva, dar o alta persoana sa spuna ca nu ati achitat si ca mai aveti un rest de plata? Am primit pe luna februarie factura pentru abonament in valoare de 202,31 lei plus o rata la telefon de 31 lei pe care am achitat-o dupa cum urmeaza: in data de 26 .02.2020 am achitat suma de 130 lei deoarece nu am vrut sa platesc o corectie de factura pentru luna octombrie, iar in ziua de 02.03.2020 am achitat diferenta de 104 lei si bine inteles mesajul de confirmare a platii. Cu alte cuvinte cind vin aseara din oras si intru sa vad daca s-a modificat plata, ce sa vezi, 72 lei erau neachitati. Am trimis un mesaj imediat la serviciul clienti si astazi am primit raspunsul scris de la doamna Andreea ca nu am achitat factura. Cum este posibil sa primesti confirmare de plata, iar ea sa zica ca nu este achitat? Deci asta este compania orange si specialistii ei. Bravo lor. Am trait sa o vad si pe asta.