Cum pot sa reactivez plata cu abonamentul in magazinul de aplicatii

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-06-2021 06:57 PM
Buna, de ceva timp făceam plăti cu abonamentul orange dar la un moment dat i am spus mamei mele sa îmi blocheze aceasta metoda de plata…cum pot sa o reactivez?
5 Răspunsuri 5
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-06-2021 07:19 PM
Salut!
Gasesti informatii in acest link.. https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/
Mai sunt niste informatii aici.. https://support.google.com/googleplay/answer/4646404?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=ro
Daca nu te descurci sau nu se rezolva, poate nu merge sa faci vreo setare, va trebui sa vorbesti la serviciul clienti,.
Mai gasesti topicuri, in comunitate, care te-ar putea ajuta, aici..
https://comunitate.orange.ro/questions/2536959-adauga-factura-orange-metoda-plata-magazin-play
https://comunitate.orange.ro/questions/2148440-plata-jocurilor-aplicatiilor-app-store-numarul-orange-prepay

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-06-2021 07:23 PM
Buna, titularul contului trebuie sa sune la 300 la relatii cu clientii si sa solicite anularea acelei optiuni de blocare a platilor din abonament pentru numarul tau de telefon.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-06-2021 07:26 PM
Dacă vrei să reactivezi această metodă de plată fără acordul mamei, nu cred că e prea ortodox ce faci! Dacă ai acordul mamei, atunci contactează Serviciul clienți (dar nu tu, ci mama) și veți primi ajutor sau urmărești materialul de aici:
https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-06-2021 07:33 PM
@Vio 73 daca mama e titularul contului nimeni de la serviciul relatii cu clientii nu-l va ajuta. Trebuie doar titularul sa solicite ca acel numar sa aiba iar permisiunea de a face plati.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-06-2021 10:55 AM
@CristiAndrei21, ai reușit să reactivezi plata în magazinul de aplicații? Te așteptăm să revii cu detalii.
