anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot sa-mi inchid abonamentul prin intermediul online?

PopanErika
Începător

Cum pot sa-mi inchid abonamentul prin intermediul online? Am venit in Anglia pentru câteva luni si am nevoie de cartela (număr de telefon) de aici, așa ca nu are rost sa achit abonamentul din România ca nu mai îmi este necesar. Specific ca abonamentul îl am de 3 ani si 9 luni. 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Erika,

Bine ai venit in Comunitate!

Ai aici mijloacele prin care poti rezilia un abonament.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Erika,

Bine ai venit in Comunitate!

Ai aici mijloacele prin care poti rezilia un abonament.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Bună Erika,

Cea mai eficientă metodă este să depui o cerere din secțiunea Contact, fiind logată in My Orange, adică de aici:

https://www.orange.ro/contact/

De ce spun asta? Pentru că ai și număr de înregistrare pe email în mod automat, în momentul în care ai scris un mesaj acolo ( mai jos, unde spune Trimite-ne un mesaj).

Baftă!

@Vio73: revomandarea ta în cazul meu nu a dat rezultat. Degeaba îi explici Orange-ului când și cum să te contacteze (dacă tot vrea), degeaba îi explici motivul pentru care te-ai aflat în treabă trimițându-le mesaj..... fi vor considera mesajul ca "sesizare/reclamație" și vor relua povestea de la zero. Concret, dacă e vorba de ofertare/fidelizare, degeaba le scrii în acest sens pentru că mai întâi te va contacta o "secretară" ca să priceapă Orange de fapt ce vrei. Trist și descurajant mod de lucru. Orange pierde aici, dar să fie sănătos.

La mine a funcționat de fiecare dată, la orice sesizare am depus de acolo. 

Ca idee, că nu ai avut de-a face cu experiența asta: cei de pe prepay sunt un fel de rezidenți... în exil: nu-i știe nimeni, nu le pasă de ei, nu există într-o bază de date cu nume și prenume (chiar de și-ar dori), iar "fidelizare" este un termen necunoscut și deloc asociat acestora. Iarăși, baza de date a abonaților și conturile MyOrange nu au nimic în comun, trist dar confirmat de acțiunile Orange. 

Concluzie: o harababură dezordonată în "managementul clienților Orange"  astfel încât oricât ar vrea "fidelizare" un client pentru un abonament neutilizat de el sau pentru un prepay, acesta va beneficia de fidelizare doar solicitând-o în prealabil. Dacă o va și accepta... este altă poveste.

Paradoxul? Să ceri fidelizare pentru un număr de abonament pe care nu-l ai asupra ta, iar tu să fi contactat pe acel număr, nicidecum pe cel declarat.😕